Pfapa vårdbidrag
Barnsjukdomar
  1. Medlem sedan
    Sep 2013
    #1

    Pfapa vårdbidrag

    Hej. Har en gosse som blev 2 i dec. Han har sedan i nov -14 utretts för oklar feber. Har nu fått diagnosen pfapa/cyklisk neutropeni, han har perioder med endast 10 dagar emellan. Detta har så klart vänt lite upp o ner på vardagen o jag har nu bestämt mig för att söka vårdbidrag. Har även försäkring trygga barn hos trygg hansa o har pratat med dom.

    Ngn som sökt vårdbidrag pga pfapa?

    Hur täta perioder har barnet?

    Vad blev ni beviljade?

    Tacksam för svar.. Mvh Emely
  2. 1
    Pfapa vårdbidrag Hej. Har en gosse som blev 2 i dec. Han har sedan i nov -14 utretts för oklar feber. Har nu fått diagnosen pfapa/cyklisk neutropeni, han har perioder med endast 10 dagar emellan. Detta har så klart vänt lite upp o ner på vardagen o jag har nu bestämt mig för att söka vårdbidrag. Har även försäkring trygga barn hos trygg hansa o har pratat med dom.

    Ngn som sökt vårdbidrag pga pfapa?

    Hur täta perioder har barnet?

    Vad blev ni beviljade?

    Tacksam för svar.. Mvh Emely
  3. Medlem sedan
    Sep 2013
    #2
    Citat Ursprungligen postat av Spexis81 Visa inlägg
    Hej. Har en gosse som blev 2 i dec. Han har sedan i nov -14 utretts för oklar feber. Har nu fått diagnosen pfapa/cyklisk neutropeni, han har perioder med endast 10 dagar emellan. Detta har så klart vänt lite upp o ner på vardagen o jag har nu bestämt mig för att söka vårdbidrag. Har även försäkring trygga barn hos trygg hansa o har pratat med dom.

    Ngn som sökt vårdbidrag pga pfapa?

    Hur täta perioder har barnet?

    Vad blev ni beviljade?

    Tacksam för svar.. Mvh Emely

    Ingen? :-(
  4. 2
    Citat Ursprungligen postat av Spexis81 Visa inlägg
    Hej. Har en gosse som blev 2 i dec. Han har sedan i nov -14 utretts för oklar feber. Har nu fått diagnosen pfapa/cyklisk neutropeni, han har perioder med endast 10 dagar emellan. Detta har så klart vänt lite upp o ner på vardagen o jag har nu bestämt mig för att söka vårdbidrag. Har även försäkring trygga barn hos trygg hansa o har pratat med dom.

    Ngn som sökt vårdbidrag pga pfapa?

    Hur täta perioder har barnet?

    Vad blev ni beviljade?

    Tacksam för svar.. Mvh Emely

    Ingen? :-(
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar