Facebook-grupp
Augustibarn 2016
  1. Medlem sedan
    Mar 2011
    #1

    Facebook-grupp

    Hej! Någon som är intresserad av att gå med i en Facebook-grupp som är lite mindre och mer privat än de som redan finns? För de som har BF i augusti. Hör gärna av er till mig i så fall

    H/Karin
  2. 1
    Facebook-grupp Hej! Någon som är intresserad av att gå med i en Facebook-grupp som är lite mindre och mer privat än de som redan finns? För de som har BF i augusti. Hör gärna av er till mig i så fall

    H/Karin
  3. Medlem sedan
    Nov 2013
    #2
    Citat Ursprungligen postat av karwes85 Visa inlägg
    Hej! Någon som är intresserad av att gå med i en Facebook-grupp som är lite mindre och mer privat än de som redan finns? För de som har BF i augusti. Hör gärna av er till mig i så fall

    H/Karin
    Du får gärna lägga till mig.
    Om den är sluten/hemlig så ingen ser att man är med, då jag inte har gjort det offentligt än.
  4. 2
    Citat Ursprungligen postat av karwes85 Visa inlägg
    Hej! Någon som är intresserad av att gå med i en Facebook-grupp som är lite mindre och mer privat än de som redan finns? För de som har BF i augusti. Hör gärna av er till mig i så fall

    H/Karin
    Du får gärna lägga till mig.
    Om den är sluten/hemlig så ingen ser att man är med, då jag inte har gjort det offentligt än.
  5. Medlem sedan
    Feb 2016
    #3
    Åh jag vill också vara med! finns det en grupp nu?
  6. 3
    Åh jag vill också vara med! finns det en grupp nu?
  7. Medlem sedan
    Mar 2011
    #4
    kul med fler intresserade Jag har inte startat gruppen ännu då vi typ bara är 5 stycken som visat intresse. Men om jag startar gruppen kanske fler kommer till.
  8. 4
    kul med fler intresserade Jag har inte startat gruppen ännu då vi typ bara är 5 stycken som visat intresse. Men om jag startar gruppen kanske fler kommer till.
  9. Medlem sedan
    Feb 2016
    #5
    Vill också va med!
  10. 5
    Vill också va med!
  11. Medlem sedan
    Feb 2016
    #6
    Jag är absolut intresserad!!
  12. 6
    Jag är absolut intresserad!!
  13. Medlem sedan
    Mar 2011
    #7
    Om ni skickar era mail-adresser i pm till mig så kan jag skapa gruppen och bjuda in er. Det är iaf en bra början
  14. 7
    Om ni skickar era mail-adresser i pm till mig så kan jag skapa gruppen och bjuda in er. Det är iaf en bra början
  15. Medlem sedan
    Mar 2011
    #8
    Nu är gruppen uppe. Augustibarn 2016 heter den
  16. 8
    Nu är gruppen uppe. Augustibarn 2016 heter den
  17. Medlem sedan
    Mar 2011
    #9
    Ingen som hör av sig.. inte intresserade längre?
  18. 9
    Ingen som hör av sig.. inte intresserade längre?
  19. Medlem sedan
    Nov 2013
    #10
    Citat Ursprungligen postat av karwes85 Visa inlägg
    Ingen som hör av sig.. inte intresserade längre?
    Jag skickade min mail till dig men har inte fått någon inbjudan....
  20. 10
    Citat Ursprungligen postat av karwes85 Visa inlägg
    Ingen som hör av sig.. inte intresserade längre?
    Jag skickade min mail till dig men har inte fått någon inbjudan....
  21. Medlem sedan
    Mar 2011
    #11
    Åh, jag har kollat i min inkorg. Tänkte inte på att kolla min vägg Sorry. Du är inbjuden nu.
  22. 11
    Åh, jag har kollat i min inkorg. Tänkte inte på att kolla min vägg Sorry. Du är inbjuden nu.
  23. Medlem sedan
    Nov 2013
    #12
    Citat Ursprungligen postat av karwes85 Visa inlägg
    Åh, jag har kollat i min inkorg. Tänkte inte på att kolla min vägg Sorry. Du är inbjuden nu.
    Jag har dubbelkollat, men hittar den inte..
  24. 12
    Citat Ursprungligen postat av karwes85 Visa inlägg
    Åh, jag har kollat i min inkorg. Tänkte inte på att kolla min vägg Sorry. Du är inbjuden nu.
    Jag har dubbelkollat, men hittar den inte..
  25. Medlem sedan
    Mar 2011
    #13
    Inbjudan ska finnas på din mail, kanske att den hamnat i skräpposten?
  26. 13
    Inbjudan ska finnas på din mail, kanske att den hamnat i skräpposten?
  27. Medlem sedan
    Feb 2016
    #14
    jag har nu skickat min mail (skickade fel mailadress förra gången, kanske därför det inte funkade &#128540 så du får gärna försöka bjuda in mig till fbgruppem igen 😊
  28. 14
    jag har nu skickat min mail (skickade fel mailadress förra gången, kanske därför det inte funkade &#128540 så du får gärna försöka bjuda in mig till fbgruppem igen 😊
  29. Medlem sedan
    Mar 2011
    #15
    Du är inbjuden nu Men tyvärr är vi bara 3.. Ingen annan av de som först visade intresse har hört av sig igen. Vet inte riktigt hur man ska göra reklam för gruppen så fler kommer med
  30. 15
    Du är inbjuden nu Men tyvärr är vi bara 3.. Ingen annan av de som först visade intresse har hört av sig igen. Vet inte riktigt hur man ska göra reklam för gruppen så fler kommer med
  31. Medlem sedan
    Aug 2011
    #16
    Hej. Ny i denna grupp.
    Jag skulle gärna gå med i fbgruppen.
  32. 16
    Hej. Ny i denna grupp.
    Jag skulle gärna gå med i fbgruppen.
  33. Medlem sedan
    Aug 2011
    #17
    Jag kan inte skicka PM.

    [email protected]
  34. 17
    Jag kan inte skicka PM.

    [email protected]
  35. Medlem sedan
    Nov 2013
    #18

    Facebook

    Hittar det inte, prova igen
    [email protected]
  36. 18
    Facebook Hittar det inte, prova igen
    [email protected]
  37. Medlem sedan
    Aug 2011
    #19
    Har skickat mejl till dig men inte fått ngt svar. Finns det fortfarande en fb-grupp?
  38. 19
    Har skickat mejl till dig men inte fått ngt svar. Finns det fortfarande en fb-grupp?
  39. Medlem sedan
    Mar 2011
    #20
    Nej tyvärr. Startade en grupp men det var bara 1 person som gick med. Tyvärr var intresset för svalt sorry att jag inte svarat tidigare.
  40. 20
    Nej tyvärr. Startade en grupp men det var bara 1 person som gick med. Tyvärr var intresset för svalt sorry att jag inte svarat tidigare.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar