Tecknat gravidförsäkring?
Junibarn 2016
  1. Medlem sedan
    Oct 2015
    #1

    Tecknat gravidförsäkring?

    Hej tjejer,

    Har ni tecknat gravidförsäkring? Hos vilket försäkringsbolag och varför?
  2. 1
    Tecknat gravidförsäkring? Hej tjejer,

    Har ni tecknat gravidförsäkring? Hos vilket försäkringsbolag och varför?
  3. Medlem sedan
    Mar 2016
    #2
    Hej! Jag har gjort det, hos folksam eftersom jag har min hemförsäkring där för att jag får det via facket. Jag jämförde några olika och tyckte de var ungefär likvärdiga. Här kan man jämföra lite http://www.konsumenternas.se/
  4. 2
    Hej! Jag har gjort det, hos folksam eftersom jag har min hemförsäkring där för att jag får det via facket. Jag jämförde några olika och tyckte de var ungefär likvärdiga. Här kan man jämföra lite http://www.konsumenternas.se/
  5. Medlem sedan
    Sep 2014
    #3
    Vi valde länsförsäkringar pga att vi har mycket försäkrat där bl.a. hus och bil. Jämförde Länsförsäkringar med trygghansas (den fick jag som tips via BM), och de innehöll samma krav/löften som läns. Smidigt att ha allt på samma!
    Den gällde fr.o.m. vecka 22 (är i 28 nu)
  6. 3
    Vi valde länsförsäkringar pga att vi har mycket försäkrat där bl.a. hus och bil. Jämförde Länsförsäkringar med trygghansas (den fick jag som tips via BM), och de innehöll samma krav/löften som läns. Smidigt att ha allt på samma!
    Den gällde fr.o.m. vecka 22 (är i 28 nu)
  7. Medlem sedan
    Oct 2015
    #4
    Vi har också hem och bilförsäkring via Länsförsäkringar, valde ni PLUS försäkring eller gratisförsäkringen?
  8. 4
    Vi har också hem och bilförsäkring via Länsförsäkringar, valde ni PLUS försäkring eller gratisförsäkringen?
  9. Medlem sedan
    Sep 2014
    #5
    Vi valde plus!
  10. 5
    Vi valde plus!
  11. Medlem sedan
    Oct 2015
    #6
    Ska nog också välja plus då. Tack för svar!
  12. 6
    Ska nog också välja plus då. Tack för svar!
  13. Medlem sedan
    Dec 2012
    #7
    Hade också länsförsäkringar på allt inkl.barnen.
    Men när de som jobbar på LF väljer trygg hansa till sina barn, kanske de inte har de bästa barnförsäkringarna.
  14. 7
    Hade också länsförsäkringar på allt inkl.barnen.
    Men när de som jobbar på LF väljer trygg hansa till sina barn, kanske de inte har de bästa barnförsäkringarna.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar