Mammaledig Åkersbergs
Junibarn 2016
  1. Medlem sedan
    Dec 2015
    #1

    Mammaledig Åkersbergs

    Hej!

    Jag väntar just nu mitt första barn som är beräknat att komma i juni. I maj flyttar jag och min pojkvän till Åkersberga och jag skulle så gärna vilja lära känna nya vänner där som också är/ska bli mammalediga Kanske träffas med barnen, promenader, fikor, allt möjligt! Jag är 24 år. Hör av er, jag skulle bli jätteglad!

    Med vänlig hälsning,
    Tina
  2. 1
    Mammaledig Åkersbergs Hej!

    Jag väntar just nu mitt första barn som är beräknat att komma i juni. I maj flyttar jag och min pojkvän till Åkersberga och jag skulle så gärna vilja lära känna nya vänner där som också är/ska bli mammalediga Kanske träffas med barnen, promenader, fikor, allt möjligt! Jag är 24 år. Hör av er, jag skulle bli jätteglad!

    Med vänlig hälsning,
    Tina
  3. Medlem sedan
    Jan 2016
    #2
    Hej!

    Jag väntar också första barnet som är beräknat till 14 juni!
    Bor i Vallentuna med min pojkvän och vår lilla chihuahua.
    Är 25 år. Skulle vara jättekul att träffa någon i samma sits som jag själv. Verkar vara några, skulle vara kul att få till en "Gravidträff" någon lördag nu när det börjar bli varmare och man kan röra sig ute?

    Mvh
    Caroline
  4. 2
    Hej!

    Jag väntar också första barnet som är beräknat till 14 juni!
    Bor i Vallentuna med min pojkvän och vår lilla chihuahua.
    Är 25 år. Skulle vara jättekul att träffa någon i samma sits som jag själv. Verkar vara några, skulle vara kul att få till en "Gravidträff" någon lördag nu när det börjar bli varmare och man kan röra sig ute?

    Mvh
    Caroline
  5. Medlem sedan
    Dec 2015
    #3
    Vad kul! Skrev precis i andra tråden men förstår inte mycket av denna sidan, haha! Men jag tycker absolut vi ska få till en träff, lördagar passar bra för mig Någon helg i april?
  6. 3
    Vad kul! Skrev precis i andra tråden men förstår inte mycket av denna sidan, haha! Men jag tycker absolut vi ska få till en träff, lördagar passar bra för mig Någon helg i april?
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar