Hur gör ni med era semestrar ?
Junibarn 2016
  1. Medlem sedan
    Oct 2015
    #1

    Hur gör ni med era semestrar ?

    Idag sa min chef att jag måste ta ut mina semesterdagar nu i sommar. Föder i slutet på juni
    Han påstår att jag kan spara mammadagar genom att ta ut min semester.
    Hur har ni planerat kring era?. Jag får 25 semesterdagar nu i april. Endast 5 dagar går att spara till nästa år
  2. 1
    Hur gör ni med era semestrar ? Idag sa min chef att jag måste ta ut mina semesterdagar nu i sommar. Föder i slutet på juni
    Han påstår att jag kan spara mammadagar genom att ta ut min semester.
    Hur har ni planerat kring era?. Jag får 25 semesterdagar nu i april. Endast 5 dagar går att spara till nästa år
  3. Medlem sedan
    Mar 2016
    #2
    Jag har tänkt att jag ska kunna spara mina dagar... Men det kanske jag måste kolla upp mer noga
  4. 2
    Jag har tänkt att jag ska kunna spara mina dagar... Men det kanske jag måste kolla upp mer noga
  5. Medlem sedan
    Aug 2015
    #3
    Jag ska börja min semester två veckor innan bf,( 4 veckor semester) och efter det tar jag sen mammadagar.
  6. 3
    Jag ska börja min semester två veckor innan bf,( 4 veckor semester) och efter det tar jag sen mammadagar.
  7. Medlem sedan
    Sep 2014
    #4
    Jag får spara mina. Vi får våra redan i januari. De enda jag tar ut är 3 dagar nu för att få gå på graviditetspenningen några dagar tidigare.
  8. 4
    Jag får spara mina. Vi får våra redan i januari. De enda jag tar ut är 3 dagar nu för att få gå på graviditetspenningen några dagar tidigare.
  9. Medlem sedan
    Oct 2015
    #5
    Jag tror att det är precis som vanligt. Att man måste ta ut dom innan nästa år. alltså mars 2017, arbetar inom handels. vi får nya semesterdagar april varje år.
  10. 5
    Jag tror att det är precis som vanligt. Att man måste ta ut dom innan nästa år. alltså mars 2017, arbetar inom handels. vi får nya semesterdagar april varje år.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar