Har ni skickat in årsinkomst till FK
Junibarn 2016
  1. Medlem sedan
    Oct 2015
    #1

    Har ni skickat in årsinkomst till FK

    Många inlägg här, har ingen annan i min närhet som befinner sig i samma situation. Är lite förvirrad av all pappersarbete.
    Har ni skickat in inkomstgrej till FK? När ska man göra det?
  2. 1
    Har ni skickat in årsinkomst till FK Många inlägg här, har ingen annan i min närhet som befinner sig i samma situation. Är lite förvirrad av all pappersarbete.
    Har ni skickat in inkomstgrej till FK? När ska man göra det?
  3. Medlem sedan
    Oct 2015
    #2
    Skickade in mina papper i slutet av februari, eller jag gick in till deras kontor och bad om hjälp då det var som en djungel. Visste inte hur jag skulle fylla i papperna då jag pluggar och allt skulle räknas ut på min gamla lön. De ville ha kopior på arbetsgivarintyget där all information finns.

    De ringde igår samt att jag fick hem ett brev idag med beslutet, himla skönt att ha det bortgjort! Tror det stod på FKs hemsida att det tar max 30 dagar innan de ger besked om beslutet.
  4. 2
    Skickade in mina papper i slutet av februari, eller jag gick in till deras kontor och bad om hjälp då det var som en djungel. Visste inte hur jag skulle fylla i papperna då jag pluggar och allt skulle räknas ut på min gamla lön. De ville ha kopior på arbetsgivarintyget där all information finns.

    De ringde igår samt att jag fick hem ett brev idag med beslutet, himla skönt att ha det bortgjort! Tror det stod på FKs hemsida att det tar max 30 dagar innan de ger besked om beslutet.
  5. Medlem sedan
    Sep 2014
    #3
    Har läst att fler frågat om det hör på andra ställen och jag förstår inte riktigt? Jag har iofs sökt och ska gå på gravpenning och där fick man fylla i i ansökan vilken årsinkomst man har. Det enda jag gjorde var att ringa lönekontoret hos min kommun (jobbar inom vården, kommunala) och bad de kolla upp vad jag har. Skrev in det och den var det bra.
    Behövde inte skicka in några papper alls.
  6. 3
    Har läst att fler frågat om det hör på andra ställen och jag förstår inte riktigt? Jag har iofs sökt och ska gå på gravpenning och där fick man fylla i i ansökan vilken årsinkomst man har. Det enda jag gjorde var att ringa lönekontoret hos min kommun (jobbar inom vården, kommunala) och bad de kolla upp vad jag har. Skrev in det och den var det bra.
    Behövde inte skicka in några papper alls.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar