Gravidmagar
Oktoberbarn 2016
  1. Medlem sedan
    Dec 2015
    #1

    Gravidmagar

    Hejsan! Det skulle vara trevligt att få se hur era gravidmagar ser ut och utvecklas Jag är här i vecka 14 + 0. Ännu är det inte mycket bebis i magen och troligtvis mest gaser och svullnade tarmar. Det börjar dock vara svårt att dölja!

    vecka14.jpg
  2. 1
    Gravidmagar Hejsan! Det skulle vara trevligt att få se hur era gravidmagar ser ut och utvecklas Jag är här i vecka 14 + 0. Ännu är det inte mycket bebis i magen och troligtvis mest gaser och svullnade tarmar. Det börjar dock vara svårt att dölja!

    vecka14.jpg
  3. Medlem sedan
    Mar 2016
    #2
    Hur lägger man till en bild?
  4. 2
    Hur lägger man till en bild?
  5. Medlem sedan
    Dec 2015
    #3
    Jag gjorde det via ikonerna längst upp när jag skrev inlägget: andra raden tredje ikonen från höger. Men nu ser jag att man inte kan lägga in bild när man svarar på ett inlägg. knasigt!
  6. 3
    Jag gjorde det via ikonerna längst upp när jag skrev inlägget: andra raden tredje ikonen från höger. Men nu ser jag att man inte kan lägga in bild när man svarar på ett inlägg. knasigt!
  7. Medlem sedan
    Mar 2016
    #4
    Ja det var synd!
    Är också redigt svullen om magen, vissa byxor får jag nog lägga undan ett år. Mys!
  8. 4
    Ja det var synd!
    Är också redigt svullen om magen, vissa byxor får jag nog lägga undan ett år. Mys!
  9. Medlem sedan
    Dec 2015
    #5
    Jag har lagt ner hela min garderob i källaren och får nu använda enbart gravidkläder. Fick däremot en hel garderob med begagnade gravidkläder av min systers vän så det slipper jag lägga pengar på!
  10. 5
    Jag har lagt ner hela min garderob i källaren och får nu använda enbart gravidkläder. Fick däremot en hel garderob med begagnade gravidkläder av min systers vän så det slipper jag lägga pengar på!
  11. Medlem sedan
    Mar 2016
    #6
    Vad skönt att ha det fixat med kläder redan! De jag känner som är/har varit gravida nyligen är alla myckert kortare än mig hehe.
    Är glad över att slippa vara gravid under vintern, måste vara så mycket lättare med kläder under sommaren
  12. 6
    Vad skönt att ha det fixat med kläder redan! De jag känner som är/har varit gravida nyligen är alla myckert kortare än mig hehe.
    Är glad över att slippa vara gravid under vintern, måste vara så mycket lättare med kläder under sommaren
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar