ankomst
Decemberbarn 2016
  1. Medlem sedan
    Oct 2011
    #1

    ankomst

    Den 12 december är ankomsten beräknad. Men blir tidigare eftersom det blir planerad kejsarsnitt.
    /T
  2. 1
    ankomst Den 12 december är ankomsten beräknad. Men blir tidigare eftersom det blir planerad kejsarsnitt.
    /T
  3. Medlem sedan
    Apr 2016
    #2
    Citat Ursprungligen postat av tinisan Visa inlägg
    Den 12 december är ankomsten beräknad. Men blir tidigare eftersom det blir planerad kejsarsnitt.
    /T
    24 december här !
  4. 2
    Citat Ursprungligen postat av tinisan Visa inlägg
    Den 12 december är ankomsten beräknad. Men blir tidigare eftersom det blir planerad kejsarsnitt.
    /T
    24 december här !
  5. Medlem sedan
    Apr 2016
    #3

    BF

    Citat Ursprungligen postat av Lottieekblads Visa inlägg
    24 december här !
    Jag har BF 6 december
    Pyret beräknad till 2016-12-06
  6. 3
    BF
    Citat Ursprungligen postat av Lottieekblads Visa inlägg
    24 december här !
    Jag har BF 6 december
  7. Medlem sedan
    Apr 2016
    #4
    Citat Ursprungligen postat av 890221 Visa inlägg
    Jag har BF 6 december
    Mysigt! Ditt första? 😃
  8. 4
    Citat Ursprungligen postat av 890221 Visa inlägg
    Jag har BF 6 december
    Mysigt! Ditt första? 😃
  9. Medlem sedan
    Dec 2012
    #5
    Hejhej! Nyårsbebis här om allt går som det ska!
  10. 5
    Hejhej! Nyårsbebis här om allt går som det ska!
  11. Medlem sedan
    Apr 2016
    #6
    Citat Ursprungligen postat av Bios Visa inlägg
    Hejhej! Nyårsbebis här om allt går som det ska!
    För oss med! Spännande. Vårt första. Ert med?
  12. 6
    Citat Ursprungligen postat av Bios Visa inlägg
    Hejhej! Nyårsbebis här om allt går som det ska!
    För oss med! Spännande. Vårt första. Ert med?
  13. Medlem sedan
    Jun 2014
    #7
    Här kommer nr2 21december om allt går som det ska
  14. 7
    Här kommer nr2 21december om allt går som det ska
  15. Medlem sedan
    May 2016
    #8
    Hejhej! Första barnet här,beräknat 17e december! Så glad och rädd samtidigt!
  16. 8
    Hejhej! Första barnet här,beräknat 17e december! Så glad och rädd samtidigt!
  17. Medlem sedan
    Apr 2016
    #9
    Första barnet här också. 15:e december. Spännande och läskigt på samma gång!
    Ska ni göra kub test? Bor i uppsala och här blir alla erbjudna att göra ett.
  18. 9
    Första barnet här också. 15:e december. Spännande och läskigt på samma gång!
    Ska ni göra kub test? Bor i uppsala och här blir alla erbjudna att göra ett.
  19. Medlem sedan
    May 2016
    #10
    Åh, 24/12 här också, så fantastiskt med en julbebis
  20. 10
    Åh, 24/12 här också, så fantastiskt med en julbebis
  21. Medlem sedan
    Dec 2012
    #11
    Det blir vårt andra barn, vi har en treåring hemma. Vi har kämpat länge, fått ett missfall för ett drygt år sedan och varit på fertilitetsutredning. Vi skulle köra insemination i maj men lyckades själva i april som tur var!
  22. 11
    Det blir vårt andra barn, vi har en treåring hemma. Vi har kämpat länge, fått ett missfall för ett drygt år sedan och varit på fertilitetsutredning. Vi skulle köra insemination i maj men lyckades själva i april som tur var!
  23. Medlem sedan
    May 2016
    #12
    Detta blir vårt första barn och bf är 23 december 😊
  24. 12
    Detta blir vårt första barn och bf är 23 december 😊
  25. Medlem sedan
    May 2016
    #13
    Hej! Första barnet här också, beräknat 16 december. Vi tänkte först göra kub-test men börjar ångra oss. Jag har läst så mycket dåliga saker om det så jag låter istället naturen ha sin gång. Jag vill inte ta bort ett barn och sedan undra resten av mitt liv ifall det kanske var friskt - då dessa test inte verkar vara så tillförlitliga. Men jag förstår absolut de som ändå vill göra det.
  26. 13
    Hej! Första barnet här också, beräknat 16 december. Vi tänkte först göra kub-test men börjar ångra oss. Jag har läst så mycket dåliga saker om det så jag låter istället naturen ha sin gång. Jag vill inte ta bort ett barn och sedan undra resten av mitt liv ifall det kanske var friskt - då dessa test inte verkar vara så tillförlitliga. Men jag förstår absolut de som ändå vill göra det.
  27. Medlem sedan
    Apr 2016
    #14
    Det är det jag tänker på också, men min kille vill gärna göra ett. Så bi kommet göra ett här så fort vi får UL tid. Det är ju kul att få ett tidigt UL också .
    Vi är båda under 30 och friska så jag är inte orolig över det.
  28. 14
    Det är det jag tänker på också, men min kille vill gärna göra ett. Så bi kommet göra ett här så fort vi får UL tid. Det är ju kul att få ett tidigt UL också .
    Vi är båda under 30 och friska så jag är inte orolig över det.
  29. Medlem sedan
    May 2016
    #15

    Första barnet den 23e!

    Hej hej!

    Väntar första barnet den 23e! Men hoppas på att gå en 8-9 dagar över så det blir ett januaribarn hehe
  30. 15
    Första barnet den 23e! Hej hej!

    Väntar första barnet den 23e! Men hoppas på att gå en 8-9 dagar över så det blir ett januaribarn hehe
  31. Medlem sedan
    May 2016
    #16
    Första barnet här! Beräknad 23e. Men är det bara jag som nästan hoppas på att gå över tiden och få ett Januaribarn?
  32. 16
    Första barnet här! Beräknad 23e. Men är det bara jag som nästan hoppas på att gå över tiden och få ett Januaribarn?
  33. Medlem sedan
    May 2016
    #17
    Första barnet här med, beräknat till 8e december. Jag är själv född den 3e och har alltid älskat att fylla år i december =) När jag var liten kunde jag ju alltid räkna med att få allting på önskelistan, för det jag inte fick i födelsedagspresent fick jag ju ett par veckor senare i julklapp!
  34. 17
    Första barnet här med, beräknat till 8e december. Jag är själv född den 3e och har alltid älskat att fylla år i december =) När jag var liten kunde jag ju alltid räkna med att få allting på önskelistan, för det jag inte fick i födelsedagspresent fick jag ju ett par veckor senare i julklapp!
  35. Medlem sedan
    May 2016
    #18
    Jag kommer bara be dem mäta nackspalten i det UL som man alltid får i v 11-13 oavsett. Gjorde även ett privat frivilligt UL i vecka 8, såna kan man göra när man vill. Skönt att veta att nåt lever därinne 😊 Fick höra en hel del av mina kompisar som fått barn nyligen, o de kollar ganska många saker ändå, utan ett 75%-igt kubtest. Inte tillräckligt högt för mig 😉
  36. 18
    Jag kommer bara be dem mäta nackspalten i det UL som man alltid får i v 11-13 oavsett. Gjorde även ett privat frivilligt UL i vecka 8, såna kan man göra när man vill. Skönt att veta att nåt lever därinne 😊 Fick höra en hel del av mina kompisar som fått barn nyligen, o de kollar ganska många saker ändå, utan ett 75%-igt kubtest. Inte tillräckligt högt för mig 😉
  37. Medlem sedan
    Apr 2016
    #19
    Ja precis spännande är det
    Pyret beräknad till 2016-12-06
  38. 19
    Ja precis spännande är det
  39. Medlem sedan
    Apr 2016
    #20
    Väntar också mitt första, 6 december Ska på kub på torsdag, jättenervös för att det lilla livets hjärta ska ha slutat slå :/ fick se det i v.10, såg så fint ut så hoppas inget blivit tokigt nu när moderkakan ska ha tagit över.

    Har du varit på ngt UL ännu eller väntar du till rutinUL?
  40. 20
    Väntar också mitt första, 6 december Ska på kub på torsdag, jättenervös för att det lilla livets hjärta ska ha slutat slå :/ fick se det i v.10, såg så fint ut så hoppas inget blivit tokigt nu när moderkakan ska ha tagit över.

    Har du varit på ngt UL ännu eller väntar du till rutinUL?
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar