BF maj 2016 & boende på Kungsholmen?
Majbarn 2016
  1. Medlem sedan
    Dec 2013
    #1

    BF maj 2016 & boende på Kungsholmen?

    Hej,
    Är det någon med BF i maj som är boende på Kungsholmen som är med här? Vore kul att sammanstråla för promenader/fika osv. Jag väntar mitt andra barn & har BF 7/5.
    Hör gärna av er.
    /Mia
  2. 1
    BF maj 2016 & boende på Kungsholmen? Hej,
    Är det någon med BF i maj som är boende på Kungsholmen som är med här? Vore kul att sammanstråla för promenader/fika osv. Jag väntar mitt andra barn & har BF 7/5.
    Hör gärna av er.
    /Mia
  3. Medlem sedan
    Jan 2016
    #2
    Citat Ursprungligen postat av MiaMell Visa inlägg
    Hej,
    Är det någon med BF i maj som är boende på Kungsholmen som är med här? Vore kul att sammanstråla för promenader/fika osv. Jag väntar mitt andra barn & har BF 7/5.
    Hör gärna av er.
    /Mia
    Hej!
    Såg ditt inlägg här nu Heter Sanna, är 29, bor på Södermalm och fick en pojke 19/5. Hoppas allt gått bra för dig, är det så att du vill haka på mig på barnvagnspromenad är det bara att höra av dig!

    Med vänlig hälsning, S
  4. 2
    Citat Ursprungligen postat av MiaMell Visa inlägg
    Hej,
    Är det någon med BF i maj som är boende på Kungsholmen som är med här? Vore kul att sammanstråla för promenader/fika osv. Jag väntar mitt andra barn & har BF 7/5.
    Hör gärna av er.
    /Mia
    Hej!
    Såg ditt inlägg här nu Heter Sanna, är 29, bor på Södermalm och fick en pojke 19/5. Hoppas allt gått bra för dig, är det så att du vill haka på mig på barnvagnspromenad är det bara att höra av dig!

    Med vänlig hälsning, S
  5. Medlem sedan
    Oct 2015
    #3
    Hej,
    Jag heter Ida och bor på kungsholmen med fästman och vår bebis Thor som kom till oss den 26/5. Det vore trevligt med promenad sällskap så det är något jag är intresserad att styra ihop efter semestern med familjen
    Finns att nå på FB Ida Linné
    Kram kram
  6. 3
    Hej,
    Jag heter Ida och bor på kungsholmen med fästman och vår bebis Thor som kom till oss den 26/5. Det vore trevligt med promenad sällskap så det är något jag är intresserad att styra ihop efter semestern med familjen
    Finns att nå på FB Ida Linné
    Kram kram
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar