Spruta i ansiktet
Sex & erotik
  1. Anonym
    #1

    Spruta i ansiktet

    Hörni killar, hur vanligt är det att ni inte vill spruta er tjej i ansiktet av olika anledningar tex att ni tycker det är förnedrande för henne. Och då istället har en kk ni träffar och har sprutsex med. Och vad har ni innerst inne för tankar om denna kk då som på ett sätt blir utnyttjad. Är ni glada att ni har henne eller ser ni innerst inne ner på henne. Ja jag frågar för jag är en sån kk..
  2. 1
    Spruta i ansiktet Hörni killar, hur vanligt är det att ni inte vill spruta er tjej i ansiktet av olika anledningar tex att ni tycker det är förnedrande för henne. Och då istället har en kk ni träffar och har sprutsex med. Och vad har ni innerst inne för tankar om denna kk då som på ett sätt blir utnyttjad. Är ni glada att ni har henne eller ser ni innerst inne ner på henne. Ja jag frågar för jag är en sån kk..
  3. Anonym_69
    #2
    Och jag som började mitt svar i huvudet, men fick ju avbryta för jag har ju ingen kk, ju.
    :-)
  4. 2
    Och jag som började mitt svar i huvudet, men fick ju avbryta för jag har ju ingen kk, ju.
    :-)
  5. Anonym
    #3
    Men din ev tjej då..kan du känna att du förnedrar henne genom sprut och därför avstår?
  6. 3
    Men din ev tjej då..kan du känna att du förnedrar henne genom sprut och därför avstår?
  7. Anonym_69
    #4
    Om vi säger såhär:
    När min tjej vill bli sprutad i ansiktet ser hon till så hon blir det.
    Mums! :-)
  8. 4
    Om vi säger såhär:
    När min tjej vill bli sprutad i ansiktet ser hon till så hon blir det.
    Mums! :-)
  9. ErikaSthlm
    #5
    Inte min grej, men ganska vanligt.
  10. 5
    Inte min grej, men ganska vanligt.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar