sprut i ansiktet..frågar här med
Pappasnack
  1. Anonym
    #1

    sprut i ansiktet..frågar här med

    Hörni killar, hur vanligt är det att ni inte vill spruta er tjej i ansiktet av olika anledningar tex att ni tycker det är förnedrande för henne. Och då istället har en kk ni träffar och har sprutsex med. Och vad har ni innerst inne för tankar om denna kk då som på ett sätt blir utnyttjad. Är ni glada att ni har henne eller ser ni innerst inne ner på henne. Ja jag frågar för jag är en sån kk..
  2. 1
    sprut i ansiktet..frågar här med Hörni killar, hur vanligt är det att ni inte vill spruta er tjej i ansiktet av olika anledningar tex att ni tycker det är förnedrande för henne. Och då istället har en kk ni träffar och har sprutsex med. Och vad har ni innerst inne för tankar om denna kk då som på ett sätt blir utnyttjad. Är ni glada att ni har henne eller ser ni innerst inne ner på henne. Ja jag frågar för jag är en sån kk..
  3. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #2

    Känns som en motsägelse i sak

    Om man nu inte vill förnedra sin kvinna genom att spruta henne i ansiktet, varför skulle man vilja göra det på någon annan? Är det inte tillräcklig förnedring att man är otrogen?

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  4. 2
    Känns som en motsägelse i sak Om man nu inte vill förnedra sin kvinna genom att spruta henne i ansiktet, varför skulle man vilja göra det på någon annan? Är det inte tillräcklig förnedring att man är otrogen?
  5. Anonym
    #3
    Jag vet inte varför han inte vill göra det på henne,,han verkar inte veta det själv. Och jag har inget emot att bli sprutad på tycker det är helt okej.
  6. 3
    Jag vet inte varför han inte vill göra det på henne,,han verkar inte veta det själv. Och jag har inget emot att bli sprutad på tycker det är helt okej.
  7. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #4

    Ja, då är det väl OK för din del

    Men ur det manliga perspektivet, vilket jag antar var det du ville ha, låter det som sagt som en självmotsägelse att han inte vill förnedra henne. Det gör han redan, bara på ett annat sätt.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  8. 4
    Ja, då är det väl OK för din del Men ur det manliga perspektivet, vilket jag antar var det du ville ha, låter det som sagt som en självmotsägelse att han inte vill förnedra henne. Det gör han redan, bara på ett annat sätt.
  9. Medlem sedan
    Mar 2018
    #5
    Citat Ursprungligen postat av Anonym Visa inlägg
    Hörni killar, hur vanligt är det att ni inte vill spruta er tjej i ansiktet av olika anledningar tex att ni tycker det är förnedrande för henne. Och då istället har en kk ni träffar och har sprutsex med. Och vad har ni innerst inne för tankar om denna kk då som på ett sätt blir utnyttjad. Är ni glada att ni har henne eller ser ni innerst inne ner på henne. Ja jag frågar för jag är en sån kk..
    Jag killen älskar spruta sperma i frr ansiktet varje gång. Å hon älskar det mycket å.nu numera har 2 vänner deltar knulla Rebecca 55 år
  10. 5
    Citat Ursprungligen postat av Anonym Visa inlägg
    Hörni killar, hur vanligt är det att ni inte vill spruta er tjej i ansiktet av olika anledningar tex att ni tycker det är förnedrande för henne. Och då istället har en kk ni träffar och har sprutsex med. Och vad har ni innerst inne för tankar om denna kk då som på ett sätt blir utnyttjad. Är ni glada att ni har henne eller ser ni innerst inne ner på henne. Ja jag frågar för jag är en sån kk..
    Jag killen älskar spruta sperma i frr ansiktet varje gång. Å hon älskar det mycket å.nu numera har 2 vänner deltar knulla Rebecca 55 år
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar