hjälp med namn till syskon
Namn, dop & namngivning
  1. Medlem sedan
    Oct 2012
    #1

    hjälp med namn till syskon

    Vi har inga namn klara alls till emelie och Amandas syskon. Alla namn vi tycker passar fint funkar inte. Sen ser jag gärna att namnet börjar på en annan bokstav än E eller A. Några flicknamn har vi på killsidan är det tomt. Kom gärna med förslag.
  2. 1
    hjälp med namn till syskon Vi har inga namn klara alls till emelie och Amandas syskon. Alla namn vi tycker passar fint funkar inte. Sen ser jag gärna att namnet börjar på en annan bokstav än E eller A. Några flicknamn har vi på killsidan är det tomt. Kom gärna med förslag.
  3. Medlem sedan
    Jun 2010
    #2
    Emelie och Amanda är två namn som var populära i min årskull. Om man vill köra lite på samma generationsstil till nya syskonen så har jag känslan av att pojkarna hette saker som
    Christopher, Alexander, Jonathan och Robin.
    Jag tycker det vore snyggast med ett till trestavigt namn och gärna mjuka betoningar som systrarnas.
    Fler förslag:
    Gustav
    William
    Sebastian
    Johannes
    Emanuel
    Adrian
    Hjalmar
    Theodor
    Julius
    Leopold
  4. 2
    Emelie och Amanda är två namn som var populära i min årskull. Om man vill köra lite på samma generationsstil till nya syskonen så har jag känslan av att pojkarna hette saker som
    Christopher, Alexander, Jonathan och Robin.
    Jag tycker det vore snyggast med ett till trestavigt namn och gärna mjuka betoningar som systrarnas.
    Fler förslag:
    Gustav
    William
    Sebastian
    Johannes
    Emanuel
    Adrian
    Hjalmar
    Theodor
    Julius
    Leopold
  5. Medlem sedan
    Oct 2012
    #3
    Det är lite så vi tänker men alla fina är redan upptagna. Himla svårt att hitta rätt när man låst sig vid vissa namn.

    Tack för hjälp o förslag.
  6. 3
    Det är lite så vi tänker men alla fina är redan upptagna. Himla svårt att hitta rätt när man låst sig vid vissa namn.

    Tack för hjälp o förslag.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar