Hej
Januaribarn 2017
  1. Medlem sedan
    Jan 2016
    #1

    Hej

    Jag väntar mitt första barn 9 januari...

    Jag hoppas verkligen det går vägen denna gång efter 2 missfall.
  2. 1
    Hej Jag väntar mitt första barn 9 januari...

    Jag hoppas verkligen det går vägen denna gång efter 2 missfall.
  3. Medlem sedan
    May 2016
    #2
    Håller tummarna att det går vägen!
    Jag har BF 21 jan, fick ett utomkvedes för 13 år sedan, inte varit gravid sedan dess så jag hoppas också det går vägen den här gången.
  4. 2
    Håller tummarna att det går vägen!
    Jag har BF 21 jan, fick ett utomkvedes för 13 år sedan, inte varit gravid sedan dess så jag hoppas också det går vägen den här gången.
  5. Medlem sedan
    Jan 2016
    #3
    Jag håller tummarna för dig också!

    Gick in i vecka 8 igår. Inte en enda blödning hittills så det är skönt. Men oron finns där, går och känner efter hela tiden.
  6. 3
    Jag håller tummarna för dig också!

    Gick in i vecka 8 igår. Inte en enda blödning hittills så det är skönt. Men oron finns där, går och känner efter hela tiden.
  7. Medlem sedan
    May 2016
    #4
    Förstår det! Man har ju ständigt oron över att något ska gå fel.
    Jag är i mitten på v 6 , känner inte så mkt symtom än, så ibland tror man nästan inte det finns nåt där inne...
  8. 4
    Förstår det! Man har ju ständigt oron över att något ska gå fel.
    Jag är i mitten på v 6 , känner inte så mkt symtom än, så ibland tror man nästan inte det finns nåt där inne...
  9. Medlem sedan
    May 2016
    #5
    Håller tummar för er alla .
    På fredag går jag in i v 9 . Jag har symtom så det räcker och blir över . Bhå'Ar blir för små . kan inte ha mina vanliga byXor . Kommer få problem att dölja detta ... ha ha ha
  10. 5
    Håller tummar för er alla .
    På fredag går jag in i v 9 . Jag har symtom så det räcker och blir över . Bhå'Ar blir för små . kan inte ha mina vanliga byXor . Kommer få problem att dölja detta ... ha ha ha
  11. Medlem sedan
    Jan 2016
    #6
    Symptom har jag de flesta... Trötthet, illamående, bröst som exploderar, svullen mage...
    Har mest på mig leggings och klänningar nu. Det sitter inte åt.
  12. 6
    Symptom har jag de flesta... Trötthet, illamående, bröst som exploderar, svullen mage...
    Har mest på mig leggings och klänningar nu. Det sitter inte åt.
  13. Medlem sedan
    May 2016
    #7
    Jag har väl ändå klarat mig hyfsat hittills, svullen mage, andfådd, lite ömma bröst trött på kvällarna, är det jag märker av än så länge. Nästan längtat efter att må illa så man vet att det är något där inne ,men i morse hade jag svårt för frukost så ska vara glad nu att jag inte känner mer än jag gör.
    Är i mitten på v 6 nu
  14. 7
    Jag har väl ändå klarat mig hyfsat hittills, svullen mage, andfådd, lite ömma bröst trött på kvällarna, är det jag märker av än så länge. Nästan längtat efter att må illa så man vet att det är något där inne ,men i morse hade jag svårt för frukost så ska vara glad nu att jag inte känner mer än jag gör.
    Är i mitten på v 6 nu
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar