Nygravid!
Februaribarn 2017
  1. Medlem sedan
    Jun 2016
    #1

    Nygravid!

    Hej! Någon mer än jag som nyss fått reda på att man är gravid?
  2. 1
    Nygravid! Hej! Någon mer än jag som nyss fått reda på att man är gravid?
  3. Medlem sedan
    Jun 2016
    #2
    Citat Ursprungligen postat av AmandaStreith Visa inlägg
    Hej! Någon mer än jag som nyss fått reda på att man är gravid?
    Hej Amanda!

    Jag fick veta för några dagar sedan att jag ska ha barn i februari. Hoppas fler ansluter så småningom, men jag antar att vi är rätt tidiga. Grattis förresten!

    Hälsar Johanna
  4. 2
    Citat Ursprungligen postat av AmandaStreith Visa inlägg
    Hej! Någon mer än jag som nyss fått reda på att man är gravid?
    Hej Amanda!

    Jag fick veta för några dagar sedan att jag ska ha barn i februari. Hoppas fler ansluter så småningom, men jag antar att vi är rätt tidiga. Grattis förresten!

    Hälsar Johanna
  5. Medlem sedan
    Jun 2016
    #3
    Citat Ursprungligen postat av Johanton Visa inlägg
    Hej Amanda!

    Jag fick veta för några dagar sedan att jag ska ha barn i februari. Hoppas fler ansluter så småningom, men jag antar att vi är rätt tidiga. Grattis förresten!

    Hälsar Johanna
    Hej, jag hänger på denna tråd. Fick veta idag att om allt går vägen kommer den liten i februari Kul om vi blir fler som hakar på här!!

    /Karin
  6. 3
    Citat Ursprungligen postat av Johanton Visa inlägg
    Hej Amanda!

    Jag fick veta för några dagar sedan att jag ska ha barn i februari. Hoppas fler ansluter så småningom, men jag antar att vi är rätt tidiga. Grattis förresten!

    Hälsar Johanna
    Hej, jag hänger på denna tråd. Fick veta idag att om allt går vägen kommer den liten i februari Kul om vi blir fler som hakar på här!!

    /Karin
  7. Medlem sedan
    Jun 2016
    #4

    V.6

    Citat Ursprungligen postat av Karbor01 Visa inlägg
    Hej, jag hänger på denna tråd. Fick veta idag att om allt går vägen kommer den liten i februari Kul om vi blir fler som hakar på här!!

    /Karin
    Fick reda på att jag var gravid den 1 juni och väntar mitt första barn i februari!! :-)
  8. 4
    V.6
    Citat Ursprungligen postat av Karbor01 Visa inlägg
    Hej, jag hänger på denna tråd. Fick veta idag att om allt går vägen kommer den liten i februari Kul om vi blir fler som hakar på här!!

    /Karin
    Fick reda på att jag var gravid den 1 juni och väntar mitt första barn i februari!! :-)
  9. MMM
    #5
    Även jag hör hit, verkar vara gravid och är verkligen chockad men också helt förvirrad. Oplanerat på sätt och vis. Känns rörigt.
  10. 5
    Även jag hör hit, verkar vara gravid och är verkligen chockad men också helt förvirrad. Oplanerat på sätt och vis. Känns rörigt.
  11. Medlem sedan
    Jun 2016
    #6
    Hej! Plussade för 4 dagar sen. spännande och läskigt. hänger på i gruppen.
  12. 6
    Hej! Plussade för 4 dagar sen. spännande och läskigt. hänger på i gruppen.
  13. Medlem sedan
    Jun 2016
    #7
    Hej! Plussade för ca. en vecka sedan, bf i februari. Har fortfarande inte kunnat förstå att det är på riktigt och är jätteorolig att något ska hända. Är det fler som känner likadant? Tror ibland att jag bara inbillar mig och att testet visade fel..
  14. 7
    Hej! Plussade för ca. en vecka sedan, bf i februari. Har fortfarande inte kunnat förstå att det är på riktigt och är jätteorolig att något ska hända. Är det fler som känner likadant? Tror ibland att jag bara inbillar mig och att testet visade fel..
  15. Medlem sedan
    Jun 2016
    #8
    Har någon här berättat för familjen än? ska man vänta till inskrivning och tidigt ul? hur har ni tänkt göra? man är så rädd för mf!
  16. 8
    Har någon här berättat för familjen än? ska man vänta till inskrivning och tidigt ul? hur har ni tänkt göra? man är så rädd för mf!
  17. Medlem sedan
    Jun 2016
    #9
    Citat Ursprungligen postat av hannnet Visa inlägg
    Har någon här berättat för familjen än? ska man vänta till inskrivning och tidigt ul? hur har ni tänkt göra? man är så rädd för mf!
    Jag har berättat för hela familjen. Det gjorde jag på en gång, kunde inte hålla mig! 😄
    Skulle det hända ngt tråkigt som mf så finns det iaf människor runt om en som kan trösta
  18. 9
    Citat Ursprungligen postat av hannnet Visa inlägg
    Har någon här berättat för familjen än? ska man vänta till inskrivning och tidigt ul? hur har ni tänkt göra? man är så rädd för mf!
    Jag har berättat för hela familjen. Det gjorde jag på en gång, kunde inte hålla mig! 😄
    Skulle det hända ngt tråkigt som mf så finns det iaf människor runt om en som kan trösta
  19. Medlem sedan
    Jun 2016
    #10
    Citat Ursprungligen postat av AmandaStreith Visa inlägg
    Jag har berättat för hela familjen. Det gjorde jag på en gång, kunde inte hålla mig! 😄
    Skulle det hända ngt tråkigt som mf så finns det iaf människor runt om en som kan trösta
    Ja det har du helt rätt i! Lite så jag tänkte också, men nu har jag och sambon tänkt vänta till 8 veckan iallafall.. Så man fått tidigt ultraljud och vet att allt är ok 😃 Otroligt jobbigt, men tror det blir bäst för oss..
  20. 10
    Citat Ursprungligen postat av AmandaStreith Visa inlägg
    Jag har berättat för hela familjen. Det gjorde jag på en gång, kunde inte hålla mig! 😄
    Skulle det hända ngt tråkigt som mf så finns det iaf människor runt om en som kan trösta
    Ja det har du helt rätt i! Lite så jag tänkte också, men nu har jag och sambon tänkt vänta till 8 veckan iallafall.. Så man fått tidigt ultraljud och vet att allt är ok 😃 Otroligt jobbigt, men tror det blir bäst för oss..
  21. Medlem sedan
    Jun 2016
    #11

    Illamående

    Måste bara fråga av nyfikenhet, är det någon mer än jag som lider av illamående än?
    Är vi v.9 nu och har mått illa sen v.6. Mår illa varje dag hela dagarna....
  22. 11
    Illamående Måste bara fråga av nyfikenhet, är det någon mer än jag som lider av illamående än?
    Är vi v.9 nu och har mått illa sen v.6. Mår illa varje dag hela dagarna....
  23. Medlem sedan
    Jul 2016
    #12

    Feb24

    Hänger på här med! Är i vecka 8, 9 på lördag har också berättat för nästan alla i familjen, väntar tills sista augusti med att berätta till resten
  24. 12
    Feb24 Hänger på här med! Är i vecka 8, 9 på lördag har också berättat för nästan alla i familjen, väntar tills sista augusti med att berätta till resten
  25. Medlem sedan
    Jul 2016
    #13
    Citat Ursprungligen postat av AmandaStreith Visa inlägg
    Måste bara fråga av nyfikenhet, är det någon mer än jag som lider av illamående än?
    Är vi v.9 nu och har mått illa sen v.6. Mår illa varje dag hela dagarna....
    Hej! Du är absolut inte ensam. Jag är i v. 11 och har också mått illa till och från sen v.7. Kräktes riktigt första gången i förrgår. Men förhoppningsvis så slutar illamåendet runt v. 13 om man har tur ☺️
  26. 13
    Citat Ursprungligen postat av AmandaStreith Visa inlägg
    Måste bara fråga av nyfikenhet, är det någon mer än jag som lider av illamående än?
    Är vi v.9 nu och har mått illa sen v.6. Mår illa varje dag hela dagarna....
    Hej! Du är absolut inte ensam. Jag är i v. 11 och har också mått illa till och från sen v.7. Kräktes riktigt första gången i förrgår. Men förhoppningsvis så slutar illamåendet runt v. 13 om man har tur ☺️
  27. Medlem sedan
    Jul 2016
    #14
    Jag är i vecka 8+4, beräknat 21 februari. 😃
  28. 14
    Jag är i vecka 8+4, beräknat 21 februari. 😃
  29. Medlem sedan
    Aug 2016
    #15
    Jag ska nog också vara med här Gravid i ca v. 13. Första barnet, så jag har noll koll på alls de olika uttrycken mm... Ska på RUL den 26/9, då får vi väl också datum för BF, men det borde bli i februari nån gång.
  30. 15
    Jag ska nog också vara med här Gravid i ca v. 13. Första barnet, så jag har noll koll på alls de olika uttrycken mm... Ska på RUL den 26/9, då får vi väl också datum för BF, men det borde bli i februari nån gång.
  31. Medlem sedan
    Aug 2016
    #16
    Supergravid, spännande!! Hänger gärna på här. Brräknat bf 4/2
  32. 16
    Supergravid, spännande!! Hänger gärna på här. Brräknat bf 4/2
  33. Medlem sedan
    Aug 2016
    #17
    Hej! Jag fattade inte heller att det va på riktigt förrens vi gjorde kub (mest för att jag ville se att det var något). Verkligen svårt att ta in när man endast ( i mitt fall) hade ett plus på en liten sticka att gå efter.. Känns det annorlunda för dig nu?
  34. 17
    Hej! Jag fattade inte heller att det va på riktigt förrens vi gjorde kub (mest för att jag ville se att det var något). Verkligen svårt att ta in när man endast ( i mitt fall) hade ett plus på en liten sticka att gå efter.. Känns det annorlunda för dig nu?
  35. Medlem sedan
    Aug 2016
    #18
    Jag är oxå beräknad till 21/2
  36. 18
    Jag är oxå beräknad till 21/2
  37. Medlem sedan
    Jun 2015
    #19
    Hej på er!


    Malin heter jag och när jag var 25 år så var jag tvåbarnsmamma. Det har och är underbart. Den stora är nu 2 år och den yngsta 9 månader så de kom ganska tätt. Nu ska vi försöka med en tredje, haha. Vi får helt enkelt inte nog!
    Jag bloggar på http://goteborgsmamman.se om ni vill läsa mer


    Kram <3
  38. 19
    Hej på er!


    Malin heter jag och när jag var 25 år så var jag tvåbarnsmamma. Det har och är underbart. Den stora är nu 2 år och den yngsta 9 månader så de kom ganska tätt. Nu ska vi försöka med en tredje, haha. Vi får helt enkelt inte nog!
    Jag bloggar på http://goteborgsmamman.se om ni vill läsa mer


    Kram <3
  39. Medlem sedan
    Oct 2016
    #20
    Jag har varit illamående ifrån 3dagar efter + på stickan och det var som värst fram till v.14.då bodde jag på toa eller gick runt med mina spypåsar 😩
    Nu är jag i v.22+ & mitt illamående finns kvar men jag har mina bra dagar och har alltid något litet tillhands att äta när och har alltid med mig russin eller en banan när jag åker hemifrån vilket är väääldigt sällan.
    Mitt "blodhund luktsinne" har som tur är minskat men det är fortfarande starkare än i normala fall 😬
  40. 20
    Jag har varit illamående ifrån 3dagar efter + på stickan och det var som värst fram till v.14.då bodde jag på toa eller gick runt med mina spypåsar 😩
    Nu är jag i v.22+ & mitt illamående finns kvar men jag har mina bra dagar och har alltid något litet tillhands att äta när och har alltid med mig russin eller en banan när jag åker hemifrån vilket är väääldigt sällan.
    Mitt "blodhund luktsinne" har som tur är minskat men det är fortfarande starkare än i normala fall 😬
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar