Pojke
Provrörsbefruktning - IVF
  1. Medlem sedan
    Sep 2014
    #1

    Pojke

    Vet inte om det är någon av de "gamla" som kikar in här fortfarande, men ville bara meddela att vi fick vår pojke den 30/5, sex dagar tidigare. 3614g och 49cm lång och fick namnet Alfred!
  2. 1
    Pojke Vet inte om det är någon av de "gamla" som kikar in här fortfarande, men ville bara meddela att vi fick vår pojke den 30/5, sex dagar tidigare. 3614g och 49cm lång och fick namnet Alfred!
  3. Medlem sedan
    Jan 2014
    #2
    GRATTIS!! Hoppas ni mår fint hela familjen. Det är en stor omställning men såå underbart! Och jobbigt mellan varven...

    Jag gick bara in av en händelse idag. Rolig nyhet!! Hoppas även de "andra" ser det. Min lille Ebbe är 7 månader och håller just på att lära sig krypa.

    Stort grattis igen till lille Alfred!!
  4. 2
    GRATTIS!! Hoppas ni mår fint hela familjen. Det är en stor omställning men såå underbart! Och jobbigt mellan varven...

    Jag gick bara in av en händelse idag. Rolig nyhet!! Hoppas även de "andra" ser det. Min lille Ebbe är 7 månader och håller just på att lära sig krypa.

    Stort grattis igen till lille Alfred!!
  5. Medlem sedan
    Jan 2014
    #3
    ... Och lycka till med allt framöver, både till dig Caroline och om någon av er andra kikar in. Vi fick våra guldklimpar till slut
  6. 3
    ... Och lycka till med allt framöver, både till dig Caroline och om någon av er andra kikar in. Vi fick våra guldklimpar till slut
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar