Det kom ett mail
Separation
  1. Anonym
    #1

    Det kom ett mail

    Hej
    det kom ett mail, där mannen jag har haft en relation med under ett år avslutar vår relation. Vi har träffats nästan dagligen och han har mer eller mindre bott hos mig. Nu har han klippt helt, svarar inte på mail, sms eller i telefon.
    det är tomt, många frågor jag aldrig kommer att få svar på.
    Vad gör man nu?
    hur klarar jag av ensamheten?
    En hel sommar som jag har längtat efter mycket för de planer vi hade, Grekland en resa som är betalad och klar, men jag kommer att åka ensam utan honom.
    vad gör man för att inte gå sönder mer?
  2. 1
    Det kom ett mail Hej
    det kom ett mail, där mannen jag har haft en relation med under ett år avslutar vår relation. Vi har träffats nästan dagligen och han har mer eller mindre bott hos mig. Nu har han klippt helt, svarar inte på mail, sms eller i telefon.
    det är tomt, många frågor jag aldrig kommer att få svar på.
    Vad gör man nu?
    hur klarar jag av ensamheten?
    En hel sommar som jag har längtat efter mycket för de planer vi hade, Grekland en resa som är betalad och klar, men jag kommer att åka ensam utan honom.
    vad gör man för att inte gå sönder mer?
  3. Medlem sedan
    Jan 2009
    #2
    Kanske ska du tillåta dig att gå sönder lite? Gråta och sörja. Ta stöd av din familj och/eller dina vänner. Undvik alkohol och försök leva nyttigt, träna och umgås med människor som ger dig energi.
    Ha det gott!
  4. 2
    Kanske ska du tillåta dig att gå sönder lite? Gråta och sörja. Ta stöd av din familj och/eller dina vänner. Undvik alkohol och försök leva nyttigt, träna och umgås med människor som ger dig energi.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar