Sökes - riktigt bra familjerättsadvokat
Arbete, ekonomi & juridik
  1. Medlem sedan
    Jun 2016
    #1

    Sökes - riktigt bra familjerättsadvokat

    Hej, med stor sannolikhet kommer jag att hamna i en vårdnadstvist med min man. Därför söker jag en familjerättsadvokat. Tacksam om ni delar med er av namn på familjerättsadvokater som är riktigt bra!!!
  2. 1
    Sökes - riktigt bra familjerättsadvokat Hej, med stor sannolikhet kommer jag att hamna i en vårdnadstvist med min man. Därför söker jag en familjerättsadvokat. Tacksam om ni delar med er av namn på familjerättsadvokater som är riktigt bra!!!
  3. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #2

    Ingen koll tyvärr, men....

    ...om någon skall ha en chans att ge fig ett användbart tips borde du nog ange ungefärlig geografisk position. En fantastisk advokat i Malmö är nog inte till så mycket hjälp om du bor i t.ex. Umeå.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  4. 2
    Ingen koll tyvärr, men.... ...om någon skall ha en chans att ge fig ett användbart tips borde du nog ange ungefärlig geografisk position. En fantastisk advokat i Malmö är nog inte till så mycket hjälp om du bor i t.ex. Umeå.
  5. Anonym
    #3
    Hej! Kan rekommendera advokat Kristina Norberg, på advokatbyrån Hovra i Stockholm. hade henne i min vårdnadstvist och hon var engagerad, duktig och tuff i domstolen.
  6. 3
    Hej! Kan rekommendera advokat Kristina Norberg, på advokatbyrån Hovra i Stockholm. hade henne i min vårdnadstvist och hon var engagerad, duktig och tuff i domstolen.
  7. Medlem sedan
    Jan 2018
    #4
    Jag har haft advokat Jimmy Schiöld i ett brottmål där jag var misstänkt men friades. Han var grym, väldigt påläst och brydde sig verkligen om mig. Vet inte om han jobbar med familjemål, men tips är att kontakta honom.
  8. 4
    Jag har haft advokat Jimmy Schiöld i ett brottmål där jag var misstänkt men friades. Han var grym, väldigt påläst och brydde sig verkligen om mig. Vet inte om han jobbar med familjemål, men tips är att kontakta honom.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar