Söker kvinnor som har haft en sätesbebis
Förlossning
  1. Anonym
    #1

    Söker kvinnor som har haft en sätesbebis

    Hej,


    Mitt namn är Gina och jag har skrivit en bok om graviditet och förlossningar.

    Jag har nu kommit till den delen där några olika förlossningsberättelse ska ingå. De berättelser jag saknar för tillfället är om sätesförlossningar samt de om kejsarsnitt p.g.a. sätesläge. Har du en berättelse på lager så skicka den gärna till mig i ett meddelande! Självklart får du vara anonym!


    Boken kommer att tryckas om en månad (juli/augusti) så det är ganska bråttom.


    Du får gärna ett exemplar av boken tack för hjälpen om din berättelse blir publicerad!




    Tack på förhand!


    Hälsningar,
    Gina
  2. 1
    Söker kvinnor som har haft en sätesbebis Hej,


    Mitt namn är Gina och jag har skrivit en bok om graviditet och förlossningar.

    Jag har nu kommit till den delen där några olika förlossningsberättelse ska ingå. De berättelser jag saknar för tillfället är om sätesförlossningar samt de om kejsarsnitt p.g.a. sätesläge. Har du en berättelse på lager så skicka den gärna till mig i ett meddelande! Självklart får du vara anonym!


    Boken kommer att tryckas om en månad (juli/augusti) så det är ganska bråttom.


    Du får gärna ett exemplar av boken tack för hjälpen om din berättelse blir publicerad!




    Tack på förhand!


    Hälsningar,
    Gina
  3. Medlem sedan
    May 2012
    #2

    Kontaktuppgifter

    Ni kan skicka berättelsen till min profil här på sidan.

    Mvh Gina
  4. 2
    Kontaktuppgifter Ni kan skicka berättelsen till min profil här på sidan.

    Mvh Gina
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar