Gravid med första barnet. Symtom?
Bebissnack
  1. Medlem sedan
    Jul 2016
    #1

    Gravid med första barnet. Symtom?

    Någon som, liksom jag, är gravid med första barnet och är JÄTTEtrött hela tiden? Är i vecka 7 och orkar ingenting. Hade kunnat sova bort mina dagar.
  2. 1
    Gravid med första barnet. Symtom? Någon som, liksom jag, är gravid med första barnet och är JÄTTEtrött hela tiden? Är i vecka 7 och orkar ingenting. Hade kunnat sova bort mina dagar.
  3. Medlem sedan
    Jul 2014
    #2
    Här har du en!
    Är i v 5 och skulle nog kunna sova dygnet runt ��
    Annars är det mest värk i brösten och då&då i mage/rygg, har du några andra spännande symptom?.
  4. 2
    Här har du en!
    Är i v 5 och skulle nog kunna sova dygnet runt ��
    Annars är det mest värk i brösten och då&då i mage/rygg, har du några andra spännande symptom?.
  5. Medlem sedan
    Jul 2016
    #3
    Citat Ursprungligen postat av erlandssonis Visa inlägg
    Här har du en!
    Är i v 5 och skulle nog kunna sova dygnet runt ��
    Annars är det mest värk i brösten och då&då i mage/rygg, har du några andra spännande symptom?.
    Ah okej. När är barnet beräknat till då? har också värk i brösten och trött ibland. Illamående när jag inte äter regelbundet men annars inget vart i landet bor du?
  6. 3
    Citat Ursprungligen postat av erlandssonis Visa inlägg
    Här har du en!
    Är i v 5 och skulle nog kunna sova dygnet runt ��
    Annars är det mest värk i brösten och då&då i mage/rygg, har du några andra spännande symptom?.
    Ah okej. När är barnet beräknat till då? har också värk i brösten och trött ibland. Illamående när jag inte äter regelbundet men annars inget vart i landet bor du?
  7. Medlem sedan
    Jul 2014
    #4
    Härligt!
    Hoppas man slipper detdär illamåendet ett tag till ��
    3 april ungefär, och din blir väl Mars-bebis ��
    Jag finns i Blekinge, och du?
  8. 4
    Härligt!
    Hoppas man slipper detdär illamåendet ett tag till ��
    3 april ungefär, och din blir väl Mars-bebis ��
    Jag finns i Blekinge, och du?
  9. Medlem sedan
    Jul 2016
    #5
    Citat Ursprungligen postat av erlandssonis Visa inlägg
    Härligt!
    Hoppas man slipper detdär illamåendet ett tag till ��
    3 april ungefär, och din blir väl Mars-bebis ��
    Jag finns i Blekinge, och du?
    Ja det är skönt när man inte mår illa men finns hjälpmedel till det med. Man ska ju inte äta en massa piller men man kan köpa åksjukearmband på Apoteket som kan hjälpa. Har själv köpt sådana men har inte hunnit prova dem

    Japp, ungefär den 12-13 mars har ni bokat in besök hos barnmorskan än? Jag kommer från Skåne
  10. 5
    Citat Ursprungligen postat av erlandssonis Visa inlägg
    Härligt!
    Hoppas man slipper detdär illamåendet ett tag till ��
    3 april ungefär, och din blir väl Mars-bebis ��
    Jag finns i Blekinge, och du?
    Ja det är skönt när man inte mår illa men finns hjälpmedel till det med. Man ska ju inte äta en massa piller men man kan köpa åksjukearmband på Apoteket som kan hjälpa. Har själv köpt sådana men har inte hunnit prova dem

    Japp, ungefär den 12-13 mars har ni bokat in besök hos barnmorskan än? Jag kommer från Skåne
  11. Medlem sedan
    Jul 2014
    #6
    Smart, får testa det när illamåendet väl kommer hit!
    Så mysigt, vad man längtar redan �� Ja det blir inskrivning 8 september och sedan ultraljud någon vecka efter det Jaha, inte superlångt ifrån ändå!
  12. 6
    Smart, får testa det när illamåendet väl kommer hit!
    Så mysigt, vad man längtar redan �� Ja det blir inskrivning 8 september och sedan ultraljud någon vecka efter det Jaha, inte superlångt ifrån ändå!
  13. Medlem sedan
    Sep 2016
    #7
    Jag är också gravid med första barnet. Bara i v 6 än så länge men jag skulle också kunna somna stående närsom och varsom. Annars har jag bara lite värk i magen och fått större bröst som värker. Jag har läst att man inte ska äta mer än normalt, bara en extra frukt 1-3 mån, men jag är såå hungrig hela tiden. Håller tummarna för att jag ska slippa illamåendet! Prövade ni köpa bandet från apoteket mot illamående? Funkade det? Jag tyckte det var värdelöst mot åksjuka som liten men det kanske bättre fungerar mot graviditetsillamående..
  14. 7
    Jag är också gravid med första barnet. Bara i v 6 än så länge men jag skulle också kunna somna stående närsom och varsom. Annars har jag bara lite värk i magen och fått större bröst som värker. Jag har läst att man inte ska äta mer än normalt, bara en extra frukt 1-3 mån, men jag är såå hungrig hela tiden. Håller tummarna för att jag ska slippa illamåendet! Prövade ni köpa bandet från apoteket mot illamående? Funkade det? Jag tyckte det var värdelöst mot åksjuka som liten men det kanske bättre fungerar mot graviditetsillamående..
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar