Hur ser era graviditetsmagar ut? :)
Bebissnack
  1. Medlem sedan
    Jul 2016
    #1

    Hur ser era graviditetsmagar ut? :)

    Hej.

    Är väldigt svullen och känner mig stor för att vara i vecka 9. Är rädd för att det gömmer sig fler än en bebbe där inne och det får vi se på ultraljudet nästa vecka 😄😄 ska bli spännande. Någon mer som känner sig svullen?
  2. 1
    Hur ser era graviditetsmagar ut? :) Hej.

    Är väldigt svullen och känner mig stor för att vara i vecka 9. Är rädd för att det gömmer sig fler än en bebbe där inne och det får vi se på ultraljudet nästa vecka 😄😄 ska bli spännande. Någon mer som känner sig svullen?
  3. Medlem sedan
    Aug 2016
    #2
    Var det en bebbe därinne?

    Lycka till med din graviditet
  4. 2
    Var det en bebbe därinne?

    Lycka till med din graviditet
  5. Medlem sedan
    Sep 2016
    #3
    Jag är också väldigt stor, är bara i v.6 och redan lika uppsvullen som min vän var i 4 månaden. Inte ens tänkt tanken på att det skulle vara mer än ett barn haha ne, jag fortsätter nog bara tro att det är olika för alla (så får jag förbereda mig några månader OM ul visar att det är tvillingar). Har du varit på ditt ul - hade du ett eller flera?
  6. 3
    Jag är också väldigt stor, är bara i v.6 och redan lika uppsvullen som min vän var i 4 månaden. Inte ens tänkt tanken på att det skulle vara mer än ett barn haha ne, jag fortsätter nog bara tro att det är olika för alla (så får jag förbereda mig några månader OM ul visar att det är tvillingar). Har du varit på ditt ul - hade du ett eller flera?
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar