Plus :)
Aprilbarn 2017
  1. Medlem sedan
    Aug 2016
    #1

    Plus :)

    Hej! Finns det fler som ska få bebis i April och vill följas åt? Jag väntar min lilla femma och är i vecka 4
  2. 1
    Plus :) Hej! Finns det fler som ska få bebis i April och vill följas åt? Jag väntar min lilla femma och är i vecka 4
  3. ttmt?
    #2
    Grattis
    Hoppas jag får göra dig sällskap här men har inte BIM förrän den 17/8 så lång väntan kvar. Försöker också baka en liten femma
  4. 2
    Grattis
    Hoppas jag får göra dig sällskap här men har inte BIM förrän den 17/8 så lång väntan kvar. Försöker också baka en liten femma
  5. Medlem sedan
    Aug 2016
    #3
    Å vad roligt med en femma till Hoppas det går vägen för er, jag håller tummarna att vi kan följas åt
  6. 3
    Å vad roligt med en femma till Hoppas det går vägen för er, jag håller tummarna att vi kan följas åt
  7. ttmt?
    #4
    Ja det hade varit superkul Hur gammal är du och dina barn?
    Jag är gammal (blir 45 i år) så det behövs verkligen en lyckoträff för att detta ska gå vägen, har 2 flickor och 2 pojkar nu som är födda -07,-09, -12 och -15
  8. 4
    Ja det hade varit superkul Hur gammal är du och dina barn?
    Jag är gammal (blir 45 i år) så det behövs verkligen en lyckoträff för att detta ska gå vägen, har 2 flickor och 2 pojkar nu som är födda -07,-09, -12 och -15
  9. nr5
    #5
    Hej,
    Här är en till som fick ett plus igår (och idag) :-). Blir också min nr fem. Ska bli kul att följas åt. jag har två flickor och två pojkar sen innan.
  10. 5
    Hej,
    Här är en till som fick ett plus igår (och idag) :-). Blir också min nr fem. Ska bli kul att följas åt. jag har två flickor och två pojkar sen innan.
  11. Medlem sedan
    Aug 2016
    #6
    Jag plussade imorse.. Första gången som gravid! Känns helt magiskt.
  12. 6
    Jag plussade imorse.. Första gången som gravid! Känns helt magiskt.
  13. ttmt?
    #7
    Grattis vad kul att det är fler som vill ha en 5 hoppas så att jag får vara med här hos er
  14. 7
    Grattis vad kul att det är fler som vill ha en 5 hoppas så att jag får vara med här hos er
  15. ttmt?
    #8
    Grattis det ÄR magiskt <3
  16. 8
    Grattis det ÄR magiskt <3
  17. Medlem sedan
    Aug 2016
    #9
    Tack! Känns så omtumlande bara. Tror inte jag förstått riktigt än..!
  18. 9
    Tack! Känns så omtumlande bara. Tror inte jag förstått riktigt än..!
  19. Medlem sedan
    Aug 2016
    #10
    Följs hemskt gärna åt!
  20. 10
    Följs hemskt gärna åt!
  21. Medlem sedan
    Aug 2016
    #11
    Jag är 39 år ☺ Känns fantastiskt att få vara med om detta igen. Vid min första graviditet var jag bara 21 ☺
    Min barn är födda 09 (pojke), 06 (pojke), 00 (pojke) och 98 (flicka). Jag hoppas verkligen det går bra för er!
  22. 11
    Jag är 39 år ☺ Känns fantastiskt att få vara med om detta igen. Vid min första graviditet var jag bara 21 ☺
    Min barn är födda 09 (pojke), 06 (pojke), 00 (pojke) och 98 (flicka). Jag hoppas verkligen det går bra för er!
  23. Medlem sedan
    Aug 2016
    #12
    Grattis nr5 och Ritarutan!!! Fantastiskt!! Vet ni vilken vecka ni är i? Jag tror att jag är i början av vecka 5....men inte helt säker. Jag har redan mått illa i ca 2 veckor och är sugen på oliver heeeela tiden ����
  24. 12
    Grattis nr5 och Ritarutan!!! Fantastiskt!! Vet ni vilken vecka ni är i? Jag tror att jag är i början av vecka 5....men inte helt säker. Jag har redan mått illa i ca 2 veckor och är sugen på oliver heeeela tiden ����
  25. Medlem sedan
    Feb 2016
    #13
    Jag är 24år och tvåbarnsmamma till två tjejer 6 och 2 år och plussade idag svagt svagt på BIM. Antar att jag är i 4+0 (v.5). Hoppas de håller sig då vi gärna vill ha en sista knodd innan jag börjar plugga till ssk.
  26. 13
    Jag är 24år och tvåbarnsmamma till två tjejer 6 och 2 år och plussade idag svagt svagt på BIM. Antar att jag är i 4+0 (v.5). Hoppas de håller sig då vi gärna vill ha en sista knodd innan jag börjar plugga till ssk.
  27. nr5
    #14
    Jag är i veckan 5 (4+5) och jag har nog mått illa några dagar bara. Fast idag känner jag mig inte så illamående på dagen. Vilket är skönt fast samtidigt blir man nojig att nåt ska gå fel. *suck*
  28. 14
    Jag är i veckan 5 (4+5) och jag har nog mått illa några dagar bara. Fast idag känner jag mig inte så illamående på dagen. Vilket är skönt fast samtidigt blir man nojig att nåt ska gå fel. *suck*
  29. ttmt?
    #15
    Suck är ju en evighet kvar till BIM, ena sekunden tror jag vi lyckats nästa är jag tvärsäker på att det gått åt skogen...är tät i näsan, trött och känns som att mensen är på väg ibland men så känns ju både mens och en tidig graviditet så det säger ju inget :/
  30. 15
    Suck är ju en evighet kvar till BIM, ena sekunden tror jag vi lyckats nästa är jag tvärsäker på att det gått åt skogen...är tät i näsan, trött och känns som att mensen är på väg ibland men så känns ju både mens och en tidig graviditet så det säger ju inget :/
  31. Medlem sedan
    Aug 2016
    #16
    Citat Ursprungligen postat av ttmt? Visa inlägg
    Suck är ju en evighet kvar till BIM, ena sekunden tror jag vi lyckats nästa är jag tvärsäker på att det gått åt skogen...är tät i näsan, trött och känns som att mensen är på väg ibland men så känns ju både mens och en tidig graviditet så det säger ju inget :/
    Hej! Hur går det för dig?
  32. 16
    Citat Ursprungligen postat av ttmt? Visa inlägg
    Suck är ju en evighet kvar till BIM, ena sekunden tror jag vi lyckats nästa är jag tvärsäker på att det gått åt skogen...är tät i näsan, trött och känns som att mensen är på väg ibland men så känns ju både mens och en tidig graviditet så det säger ju inget :/
    Hej! Hur går det för dig?
  33. Medlem sedan
    Aug 2016
    #17
    Citat Ursprungligen postat av sofie.maria Visa inlägg
    Jag är 24år och tvåbarnsmamma till två tjejer 6 och 2 år och plussade idag svagt svagt på BIM. Antar att jag är i 4+0 (v.5). Hoppas de håller sig då vi gärna vill ha en sista knodd innan jag börjar plugga till ssk.
    Hej! Jag tror att jag går in i vecka 6 imorgon, men jag kan ju ha räknat fel....Jag har mått illa rätt länge nu och småäter hela tiden och känner mig rätt pluffsig redan (!) Vad tidigt du fick barn! Jag var gravid med min första när jag var 20 och tyckte det var tidigt
  34. 17
    Citat Ursprungligen postat av sofie.maria Visa inlägg
    Jag är 24år och tvåbarnsmamma till två tjejer 6 och 2 år och plussade idag svagt svagt på BIM. Antar att jag är i 4+0 (v.5). Hoppas de håller sig då vi gärna vill ha en sista knodd innan jag börjar plugga till ssk.
    Hej! Jag tror att jag går in i vecka 6 imorgon, men jag kan ju ha räknat fel....Jag har mått illa rätt länge nu och småäter hela tiden och känner mig rätt pluffsig redan (!) Vad tidigt du fick barn! Jag var gravid med min första när jag var 20 och tyckte det var tidigt
  35. ttmt?
    #18
    Åt skogen fick mens idag så ni får klara er utan mig, tur det är kul att försöka bli gravid iaf
    Håller tummarna för att allt går vägen för er andra <3
  36. 18
    Åt skogen fick mens idag så ni får klara er utan mig, tur det är kul att försöka bli gravid iaf
    Håller tummarna för att allt går vägen för er andra <3
  37. Medlem sedan
    Nov 2011
    #19
    Hej. Är gravid i v 7 nu. Har 2 flickor, en på 4 år och en på 4 månader:-)
  38. 19
    Hej. Är gravid i v 7 nu. Har 2 flickor, en på 4 år och en på 4 månader:-)
  39. Medlem sedan
    Aug 2016
    #20
    Grattis allihopa som fått ett plus underbart!

    Jag och min make har precis börjat försöka att få en liten tillsammans å har inte BIM förrän den 9/9. Detta var vårt första försök och kan väl aldrig tro att det tar sig på den första ägglossningen.

    Hur var det för er? Försökte ni länge innan ni fick ett plus?
  40. 20
    Grattis allihopa som fått ett plus underbart!

    Jag och min make har precis börjat försöka att få en liten tillsammans å har inte BIM förrän den 9/9. Detta var vårt första försök och kan väl aldrig tro att det tar sig på den första ägglossningen.

    Hur var det för er? Försökte ni länge innan ni fick ett plus?
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar