är det ingen aktivitet
Novemberbarn 2016
  1. gravid nov
    #1

    är det ingen aktivitet

    alls i forumet ? har inte hänt något sedan juni för ankomst nov 2016
  2. 1
    är det ingen aktivitet alls i forumet ? har inte hänt något sedan juni för ankomst nov 2016
  3. Medlem sedan
    Jan 2010
    #2
    Citat Ursprungligen postat av gravid nov Visa inlägg
    alls i forumet ? har inte hänt något sedan juni för ankomst nov 2016
    Hej,jag hängde här vid tidigare graviditet och då va de aktivitet. Men denna gång märkte jag att det var väldigt dåligt i flera olika forum så bytte sida till min bebis och där var det mycket mer. Sedan skapades en facebookgrupp (finns dock flera stycken novembergrupper). Och nu sitter iaf inte jag alls på forumen längre...
  4. 2
    Citat Ursprungligen postat av gravid nov Visa inlägg
    alls i forumet ? har inte hänt något sedan juni för ankomst nov 2016
    Hej,jag hängde här vid tidigare graviditet och då va de aktivitet. Men denna gång märkte jag att det var väldigt dåligt i flera olika forum så bytte sida till min bebis och där var det mycket mer. Sedan skapades en facebookgrupp (finns dock flera stycken novembergrupper). Och nu sitter iaf inte jag alls på forumen längre...
  5. Medlem sedan
    Aug 2016
    #3
    Hej!

    Det är väldigt dåligt med svar på denna sida och de är ju lite synd, men de man svar får är väldigt bra
  6. 3
    Hej!

    Det är väldigt dåligt med svar på denna sida och de är ju lite synd, men de man svar får är väldigt bra
  7. Medlem sedan
    Aug 2016
    #4
    Citat Ursprungligen postat av Emelie_23 Visa inlägg
    Hej,jag hängde här vid tidigare graviditet och då va de aktivitet. Men denna gång märkte jag att det var väldigt dåligt i flera olika forum så bytte sida till min bebis och där var det mycket mer. Sedan skapades en facebookgrupp (finns dock flera stycken novembergrupper). Och nu sitter iaf inte jag alls på forumen längre...
    Hej, har letat efter grupper på facebook just för vi som ska föda i november men jag hittar inga. Vad heter de mer exakt? Hittar bara för resten av året :/
  8. 4
    Citat Ursprungligen postat av Emelie_23 Visa inlägg
    Hej,jag hängde här vid tidigare graviditet och då va de aktivitet. Men denna gång märkte jag att det var väldigt dåligt i flera olika forum så bytte sida till min bebis och där var det mycket mer. Sedan skapades en facebookgrupp (finns dock flera stycken novembergrupper). Och nu sitter iaf inte jag alls på forumen längre...
    Hej, har letat efter grupper på facebook just för vi som ska föda i november men jag hittar inga. Vad heter de mer exakt? Hittar bara för resten av året :/
  9. Medlem sedan
    Jan 2010
    #5
    Citat Ursprungligen postat av Catlins Visa inlägg
    Hej, har letat efter grupper på facebook just för vi som ska föda i november men jag hittar inga. Vad heter de mer exakt? Hittar bara för resten av året :/
    Tror alla är hemliga och du måste bli vän med adminstratören/någon i gruppen för att bli insläppt. Vad heter du kan jag testa om jag kan lägga till dig?
  10. 5
    Citat Ursprungligen postat av Catlins Visa inlägg
    Hej, har letat efter grupper på facebook just för vi som ska föda i november men jag hittar inga. Vad heter de mer exakt? Hittar bara för resten av året :/
    Tror alla är hemliga och du måste bli vän med adminstratören/någon i gruppen för att bli insläppt. Vad heter du kan jag testa om jag kan lägga till dig?
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar