Blir inte medbjuden till svärmor?
Kärlek & relationer
  1. Anonym
    #1

    Blir inte medbjuden till svärmor?

    Träffade min kärlek när jag precia sagt upp mig från jobbet för att flytta då jag bodde i en stad där jag inte hade någon anknytning alls.
    På grund av honom så valde jag att stanna kvar men har hela tiden känt mig väldigt ensam.
    Pojkvännen var helt underbar i början och tog med mig till sina släktingar på middagar och annat.

    Nu när det gått npgra månader så har han slutat med detta. Hans mor fyller år och hon har bjudit hem honom på middag men inte mig.
    Hon bjuder hem honom på filmkvällar men inte mig.

    Alltod när vi åker till någon i min familj så räknar dom ju självklart med min pojkvän. Är han inte med så frågar dom så klart efter honom.


    Hur ska jag hantera att han helt bara så där säger att han ska till sin mor på middag mm. Utan att ens fråga mig om jag vill följa?
  2. 1
    Blir inte medbjuden till svärmor? Träffade min kärlek när jag precia sagt upp mig från jobbet för att flytta då jag bodde i en stad där jag inte hade någon anknytning alls.
    På grund av honom så valde jag att stanna kvar men har hela tiden känt mig väldigt ensam.
    Pojkvännen var helt underbar i början och tog med mig till sina släktingar på middagar och annat.

    Nu när det gått npgra månader så har han slutat med detta. Hans mor fyller år och hon har bjudit hem honom på middag men inte mig.
    Hon bjuder hem honom på filmkvällar men inte mig.

    Alltod när vi åker till någon i min familj så räknar dom ju självklart med min pojkvän. Är han inte med så frågar dom så klart efter honom.


    Hur ska jag hantera att han helt bara så där säger att han ska till sin mor på middag mm. Utan att ens fråga mig om jag vill följa?
  3. Medlem sedan
    Aug 2011
    #2
    Fråga honom? Inte genom att gnata och tjata och gnälla förstås, men fråga helt sakligt vad det beror på. Och berätta gärna hur det får dig att känna dig (även det kan man göra utan tjat och gnäll förstås ).

    De kanske inte tycker om dig? Så KAN det ju vara. Även om jag tycker att det är ofint av dem hursomhelst att utesluta dig för det.
    Men allra ofinast av din partner att inte ifrågasätta. Men han kanske tror att det är ömsesidigt om du inte har tagit upp hur du känner inför det?
  4. 2
    Fråga honom? Inte genom att gnata och tjata och gnälla förstås, men fråga helt sakligt vad det beror på. Och berätta gärna hur det får dig att känna dig (även det kan man göra utan tjat och gnäll förstås ).

    De kanske inte tycker om dig? Så KAN det ju vara. Även om jag tycker att det är ofint av dem hursomhelst att utesluta dig för det.
    Men allra ofinast av din partner att inte ifrågasätta. Men han kanske tror att det är ömsesidigt om du inte har tagit upp hur du känner inför det?
  5. Medlem sedan
    Jul 2014
    #3
    Hon kanske inte tycker om dig och har berättat det för sin son.
    Han vill kanske inte ta upp det för att inte såra dig?
    Eller också vill hon bara hänga med sin son utan "störande element".
  6. 3
    Hon kanske inte tycker om dig och har berättat det för sin son.
    Han vill kanske inte ta upp det för att inte såra dig?
    Eller också vill hon bara hänga med sin son utan "störande element".
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar