Ojdå!
Singelmingel
  1. Medlem sedan
    May 2003
    #1

    Ojdå!

    Hade en stund över på jobbet och hittade aff-bokmärket i datorn.Här har jag inte varit inne sen......jäääättelänge sen!
    Men,OJ,Hävasomjälatomt?!?!?

    Har alla (inte dom som jag känner på FB) lyckats att hitta nån?
    Själv har jag ramlat tillbaka i singelträsket. Jo,det är ett j-vla träsk. Så trött på det...


    Nåja,jag får återkomma lite oftare då!

    Ha de gott!!
    Under mina kläder är jag naken!!!
  2. 1
    Ojdå! Hade en stund över på jobbet och hittade aff-bokmärket i datorn.Här har jag inte varit inne sen......jäääättelänge sen!
    Men,OJ,Hävasomjälatomt?!?!?

    Har alla (inte dom som jag känner på FB) lyckats att hitta nån?
    Själv har jag ramlat tillbaka i singelträsket. Jo,det är ett j-vla träsk. Så trött på det...


    Nåja,jag får återkomma lite oftare då!

    Ha de gott!!
  3. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #2

    Ja, det är ditt fel

    Ju mindre det skrivs, desto mindre skriver andra så det blir en ond cirkel över det hela. Trist att du har gått ner dig i träsket men du får väl passa på att njuta av att ta en öl, klämma av en morgonfis och klia dig litet obscent i väntan på att en lämplig dam kastar till dig en livlina och drar upp dig!

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  4. 2
    Ja, det är ditt fel Ju mindre det skrivs, desto mindre skriver andra så det blir en ond cirkel över det hela. Trist att du har gått ner dig i träsket men du får väl passa på att njuta av att ta en öl, klämma av en morgonfis och klia dig litet obscent i väntan på att en lämplig dam kastar till dig en livlina och drar upp dig!
  5. Medlem sedan
    May 2003
    #3
    Då får jag se till att ramla in oftare! =)

    Well,morgonfisen är ju dagens första skratt så den utförs oavsett förhållandestatus....förutsatt att damen i fråga har samma skruvade humor som jag!
    Förövrigt är det ju bara att hålla ut.Rätt som det är blir man inhåvad igen. =)
  6. 3
    Då får jag se till att ramla in oftare! =)

    Well,morgonfisen är ju dagens första skratt så den utförs oavsett förhållandestatus....förutsatt att damen i fråga har samma skruvade humor som jag!
    Förövrigt är det ju bara att hålla ut.Rätt som det är blir man inhåvad igen. =)
  7. Medlem sedan
    Jan 2009
    #4
    Hallå där!

    Ja här är det lugnt som i graven.
    Ha det gott!
  8. 4
    Hallå där!

    Ja här är det lugnt som i graven.
  9. Medlem sedan
    Jun 2002
    #5
    Här är nog rätt "dött" är själv dålig på att skriva.. Har inte varit här på den dagen jag minns, men såg oxå helt plötsligt bokmärket.. Detta med att vara singel börjar jag tro är min lott här i livet. Trodde aldrig att nån kunde "misslyckas" så många ggr som jag.
  10. 5
    Här är nog rätt "dött" är själv dålig på att skriva.. Har inte varit här på den dagen jag minns, men såg oxå helt plötsligt bokmärket.. Detta med att vara singel börjar jag tro är min lott här i livet. Trodde aldrig att nån kunde "misslyckas" så många ggr som jag.
  11. Medlem sedan
    May 2003
    #6

    Nädå!

    Citat Ursprungligen postat av -TH- Visa inlägg
    Här är nog rätt "dött" är själv dålig på att skriva.. Har inte varit här på den dagen jag minns, men såg oxå helt plötsligt bokmärket.. Detta med att vara singel börjar jag tro är min lott här i livet. Trodde aldrig att nån kunde "misslyckas" så många ggr som jag.
    Du är inte ensam om det! Vissa dagar känns det som att det är bättre så här.
    Vi kanske ska bilda "Singel for ever" klubben?!? 😁
    Under mina kläder är jag naken!!!
  12. 6
    Nädå!
    Citat Ursprungligen postat av -TH- Visa inlägg
    Här är nog rätt "dött" är själv dålig på att skriva.. Har inte varit här på den dagen jag minns, men såg oxå helt plötsligt bokmärket.. Detta med att vara singel börjar jag tro är min lott här i livet. Trodde aldrig att nån kunde "misslyckas" så många ggr som jag.
    Du är inte ensam om det! Vissa dagar känns det som att det är bättre så här.
    Vi kanske ska bilda "Singel for ever" klubben?!? 😁
  13. Medlem sedan
    Jun 2002
    #7
    Ja men det kanske vi skulle. Och visst håller jag med om atyt vissa dagar är det bättre att vara själv. Men så kommer de där andra dagarna.... :/
  14. 7
    Ja men det kanske vi skulle. Och visst håller jag med om atyt vissa dagar är det bättre att vara själv. Men så kommer de där andra dagarna.... :/
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar