Blivande mammor i Stockholmsområdet?
Februaribarn 2017
  1. Medlem sedan
    Jul 2016
    #1

    Blivande mammor i Stockholmsområdet?

    Finns det några blivande mammor i Stockholmsområdet?

    Jag väntar mitt första barn i februari och det skulle vara roligt att lära känna några andra härliga personer som också väntar barn i början av året och bor i Stockholm 🎉🎉🎉
  2. 1
    Blivande mammor i Stockholmsområdet? Finns det några blivande mammor i Stockholmsområdet?

    Jag väntar mitt första barn i februari och det skulle vara roligt att lära känna några andra härliga personer som också väntar barn i början av året och bor i Stockholm 🎉🎉🎉
  3. Medlem sedan
    Sep 2016
    #2
    Citat Ursprungligen postat av Miss Porto Visa inlägg
    Finns det några blivande mammor i Stockholmsområdet?

    Jag väntar mitt första barn i februari och det skulle vara roligt att lära känna några andra härliga personer som också väntar barn i början av året och bor i Stockholm 🎉🎉🎉
    Yes, jag väntar också mitt första i februari. Bor utanför Sundbyberg.
    Träffas gärna
  4. 2
    Citat Ursprungligen postat av Miss Porto Visa inlägg
    Finns det några blivande mammor i Stockholmsområdet?

    Jag väntar mitt första barn i februari och det skulle vara roligt att lära känna några andra härliga personer som också väntar barn i början av året och bor i Stockholm 🎉🎉🎉
    Yes, jag väntar också mitt första i februari. Bor utanför Sundbyberg.
    Träffas gärna
  5. Medlem sedan
    Jul 2016
    #3
    Heeeej!
    Va roligt!!!
  6. 3
    Heeeej!
    Va roligt!!!
  7. Medlem sedan
    Jul 2016
    #4
    Jag träffas också gärna!!! 😀😀😀
  8. 4
    Jag träffas också gärna!!! 😀😀😀
  9. Medlem sedan
    Nov 2016
    #5
    Jag väntar också mitt första barn i februari 2017!
  10. 5
    Jag väntar också mitt första barn i februari 2017!
  11. Medlem sedan
    Jul 2016
    #6
    Roligt!!! Bor du också i Stockholm? Jag har inga kompisar som just nu väntar barn. Vore roligt att träffa några 😊
  12. 6
    Roligt!!! Bor du också i Stockholm? Jag har inga kompisar som just nu väntar barn. Vore roligt att träffa några 😊
  13. Medlem sedan
    Nov 2016
    #7
    Yes det gör jag! Jag känner samma sak var i Stockholm bor du?
  14. 7
    Yes det gör jag! Jag känner samma sak var i Stockholm bor du?
  15. Medlem sedan
    Jul 2016
    #8
    Jag bor i Årsta! Fick idag på ultraljudet reda på att vi väntar en lite pojke (sist sa de flicka).
    Var bor du?
  16. 8
    Jag bor i Årsta! Fick idag på ultraljudet reda på att vi väntar en lite pojke (sist sa de flicka).
    Var bor du?
  17. Medlem sedan
    Nov 2016
    #9
    Citat Ursprungligen postat av Miss Porto Visa inlägg
    Jag bor i Årsta! Fick idag på ultraljudet reda på att vi väntar en lite pojke (sist sa de flicka).
    Var bor du?
    Vad kul! På mitt rul i september sa de flicka, men vi får väl se!

    Jag bor i Hornstull
  18. 9
    Citat Ursprungligen postat av Miss Porto Visa inlägg
    Jag bor i Årsta! Fick idag på ultraljudet reda på att vi väntar en lite pojke (sist sa de flicka).
    Var bor du?
    Vad kul! På mitt rul i september sa de flicka, men vi får väl se!

    Jag bor i Hornstull
  19. Medlem sedan
    Jul 2016
    #10
    Halloj!
    Har inte lyckats logga in på denna sida så därför inte kunnat svara 😔😔😔
    Jag jobbar i Slussen så nära Hornstull. Just nu är jag sjukskriven pga foglossningar! Jag ses gärna! Vore som sagt kul att träffa folk i samma situation 👏👏👏👏
  20. 10
    Halloj!
    Har inte lyckats logga in på denna sida så därför inte kunnat svara 😔😔😔
    Jag jobbar i Slussen så nära Hornstull. Just nu är jag sjukskriven pga foglossningar! Jag ses gärna! Vore som sagt kul att träffa folk i samma situation 👏👏👏👏
  21. Medlem sedan
    Nov 2016
    #11

    Blivande mammor i Stockholmsområdet?

    Hey! Hope it's ok for me to respond in English, I understand Swedish but my writing is terrible ?My due date is 30-12-2016 and I'd love to meet some new mammas! I live in Fridhemsplan.?
  22. 11
    Blivande mammor i Stockholmsområdet? Hey! Hope it's ok for me to respond in English, I understand Swedish but my writing is terrible ?My due date is 30-12-2016 and I'd love to meet some new mammas! I live in Fridhemsplan.?
  23. Medlem sedan
    Jul 2016
    #12
    English is of course ok 😊
    Then we are three here who wants too meet 👍👍👍
  24. 12
    English is of course ok 😊
    Then we are three here who wants too meet 👍👍👍
  25. Medlem sedan
    Nov 2016
    #13

    Blivande mammor i Stockholmsområdet?

    Brilliant! How are you ladies feeling.. I'm getting so heavy and have reduced my working hours to 50%. I'm a teacher so on my feet all day. Will you cut down your hours?
  26. 13
    Blivande mammor i Stockholmsområdet? Brilliant! How are you ladies feeling.. I'm getting so heavy and have reduced my working hours to 50%. I'm a teacher so on my feet all day. Will you cut down your hours?
  27. Medlem sedan
    Jul 2016
    #14
    I have had a big problem with nausea and still have. I also have foglossningar what ever its called in english... So I dont work at all right now. Probably the best to be home but I like to work....
  28. 14
    I have had a big problem with nausea and still have. I also have foglossningar what ever its called in english... So I dont work at all right now. Probably the best to be home but I like to work....
  29. Medlem sedan
    Sep 2012
    #15
    Hej! Jag väntar andra barnet i början av februari och bor i Hornstull. Vet inte om den här gruppen främst är för förstagångsmammor? Annars är jag gärna med och ses
  30. 15
    Hej! Jag väntar andra barnet i början av februari och bor i Hornstull. Vet inte om den här gruppen främst är för förstagångsmammor? Annars är jag gärna med och ses
  31. Medlem sedan
    Jul 2016
    #16
    Det är väl jätte bra med en blandning av förstagångsföderskor och andrahångsföderskor 😁😁😁
  32. 16
    Det är väl jätte bra med en blandning av förstagångsföderskor och andrahångsföderskor 😁😁😁
  33. Medlem sedan
    Sep 2012
    #17
    Är tanken att höras på den här sidan eller skapa en grupp på tex facebook?
  34. 17
    Är tanken att höras på den här sidan eller skapa en grupp på tex facebook?
  35. Medlem sedan
    Jul 2016
    #18
    Flexibelt för mig 😄
  36. 18
    Flexibelt för mig 😄
  37. Medlem sedan
    Nov 2016
    #19
    Citat Ursprungligen postat av Miss Porto Visa inlägg
    Flexibelt för mig 😄
    Vad kul att fler tillkommit, har missat det helt! Jag röstar facebook om det funkar för alla. Verkar som jag inte får aviseringar härifrån. Kan man skriva sitt facebook namn privat till varandra här kanske?
  38. 19
    Citat Ursprungligen postat av Miss Porto Visa inlägg
    Flexibelt för mig 😄
    Vad kul att fler tillkommit, har missat det helt! Jag röstar facebook om det funkar för alla. Verkar som jag inte får aviseringar härifrån. Kan man skriva sitt facebook namn privat till varandra här kanske?
  39. Medlem sedan
    Jan 2017
    #20

    Bor också på söder och hemma pga fogloss

    Hej, jag skulle också vilja träffa andra kommande mammor, tiden går ju så sanslöst långsamt när man bara går hemma med foglossning, låter som fler av er finns i närheten, själv bor jag vid Mariatorget. Detta blir första barnet, en liten kille beräknad 21 feb.
  40. 20
    Bor också på söder och hemma pga fogloss Hej, jag skulle också vilja träffa andra kommande mammor, tiden går ju så sanslöst långsamt när man bara går hemma med foglossning, låter som fler av er finns i närheten, själv bor jag vid Mariatorget. Detta blir första barnet, en liten kille beräknad 21 feb.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar