Blivande mammor i Stockholmsområdet? - Sidan 2
Februaribarn 2017
  1. Medlem sedan
    Nov 2016
    #21

    Facebook

    Hej! Kul att du också vill vara med och ses! Är från och med denna vecka också hemma heltid pga foglossning. Förstår vad du menar med seg väntan.. Så, planen är att starta en facebookgrupp. Känns lättare att kommunicera därifrån en av tjejerna i tråden är på g med det. Så fort den är startad skickar jag namnet på den så du kan leta upp den

    Louise
  2. 21
    Facebook Hej! Kul att du också vill vara med och ses! Är från och med denna vecka också hemma heltid pga foglossning. Förstår vad du menar med seg väntan.. Så, planen är att starta en facebookgrupp. Känns lättare att kommunicera därifrån en av tjejerna i tråden är på g med det. Så fort den är startad skickar jag namnet på den så du kan leta upp den

    Louise
  3. Medlem sedan
    Jan 2017
    #22
    Låter kanon Louise!
  4. 22
    Låter kanon Louise!
  5. Medlem sedan
    Nov 2016
    #23
    Citat Ursprungligen postat av Pepparkvarn Visa inlägg
    Låter kanon Louise!
    Gruppen heter Mammor i Sthlm 😀 det är en sluten grupp.
  6. 23
    Citat Ursprungligen postat av Pepparkvarn Visa inlägg
    Låter kanon Louise!
    Gruppen heter Mammor i Sthlm 😀 det är en sluten grupp.
  7. Medlem sedan
    Jan 2017
    #24

    Ny!

    Citat Ursprungligen postat av louiseaml Visa inlägg
    Gruppen heter Mammor i Sthlm 😀 det är en sluten grupp.

    Hej! Kan man få vara med i fb gruppen? Har precis flyttat till Stockholm o väntar första barnet i slutet på februari men känner ingen här än! Email: [email protected]

    Maria
  8. 24
    Ny!
    Citat Ursprungligen postat av louiseaml Visa inlägg
    Gruppen heter Mammor i Sthlm 😀 det är en sluten grupp.

    Hej! Kan man få vara med i fb gruppen? Har precis flyttat till Stockholm o väntar första barnet i slutet på februari men känner ingen här än! Email: [email protected]

    Maria
  9. Medlem sedan
    Nov 2016
    #25
    Citat Ursprungligen postat av MiaLiljeroth Visa inlägg
    Hej! Kan man få vara med i fb gruppen? Har precis flyttat till Stockholm o väntar första barnet i slutet på februari men känner ingen här än! Email: [email protected]

    Maria
    Självklart!
  10. 25
    Citat Ursprungligen postat av MiaLiljeroth Visa inlägg
    Hej! Kan man få vara med i fb gruppen? Har precis flyttat till Stockholm o väntar första barnet i slutet på februari men känner ingen här än! Email: [email protected]

    Maria
    Självklart!
  11. Anonym
    #26
    Hej, jag bor också i sthlm-området. Väntar barn vilken dag som helst, hade bf igår... Är 41 år.

    /Marte
  12. 26
    Hej, jag bor också i sthlm-området. Väntar barn vilken dag som helst, hade bf igår... Är 41 år.

    /Marte
  13. Medlem sedan
    Jan 2017
    #27

    Hur går det för er?

    Hej, fick min fina lilla kille 21 februari och är nyfiken på hur det gått för er andra?

    Nån mer än jag som gärna vill träffa andra nyblivna mammor? I sådant fall kunde vi ses över en fika...
  14. 27
    Hur går det för er? Hej, fick min fina lilla kille 21 februari och är nyfiken på hur det gått för er andra?

    Nån mer än jag som gärna vill träffa andra nyblivna mammor? I sådant fall kunde vi ses över en fika...
  15. Medlem sedan
    Jul 2016
    #28
    Halloj!
    Min lilla Emil kom den 11 februari 😁
    Ses gärna lite längre fram 😁
  16. 28
    Halloj!
    Min lilla Emil kom den 11 februari 😁
    Ses gärna lite längre fram 😁
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar