Mat för barnfria kvällen
Mat & dryck
  1. Medlem sedan
    Sep 2016
    #1

    Mat för barnfria kvällen

    Sitter och funderar på vad man bäst ställer på bordet när barnen är någon annanstans och man bara har varandra att bry sig om för en gångs skull

    Några idéer?

    Själv tänker jag nog spontant på någon god ungsrätt för ostron är väl inte att tänka på?
  2. 1
    Mat för barnfria kvällen Sitter och funderar på vad man bäst ställer på bordet när barnen är någon annanstans och man bara har varandra att bry sig om för en gångs skull

    Några idéer?

    Själv tänker jag nog spontant på någon god ungsrätt för ostron är väl inte att tänka på?
  3. Medlem sedan
    Feb 2000
    #2
    De få gånger båda barnen är borta samtidigt är vi väl mest som vanligt. Våra barn äter ungefär som vi. Det enda är väl när dottern är borta och sonen hemma så säger hon att "nu kan ni laga något riktigt starkt". Hon äter nog starkare kryddad mat än sina kompisar, men vi kan vilja äta starkare mat än hon gillar ibland.

    Ostron skulle jag inte välja, det lockar mig inte alls!
  4. 2
    De få gånger båda barnen är borta samtidigt är vi väl mest som vanligt. Våra barn äter ungefär som vi. Det enda är väl när dottern är borta och sonen hemma så säger hon att "nu kan ni laga något riktigt starkt". Hon äter nog starkare kryddad mat än sina kompisar, men vi kan vilja äta starkare mat än hon gillar ibland.

    Ostron skulle jag inte välja, det lockar mig inte alls!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar