Tjäna pengar till klassresan?
Arbete, ekonomi & juridik
  1. Medlem sedan
    Sep 2016
    #1

    Tjäna pengar till klassresan?

    Hej! Nu är det som så att sonen och hans klass snart ska börja planera för en klassresa, vad skulle ni rekommendera för tjänst för att samla in pengar? Jag har fått tips om att sälja för ravelli är det något ni har testat? eller är det att sälja kakor som gäller?
  2. 1
    Tjäna pengar till klassresan? Hej! Nu är det som så att sonen och hans klass snart ska börja planera för en klassresa, vad skulle ni rekommendera för tjänst för att samla in pengar? Jag har fått tips om att sälja för ravelli är det något ni har testat? eller är det att sälja kakor som gäller?
  3. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #2

    Nej, usch!

    Jag är hjärtinnerligt trött på skolelever som säljer kokosbollar, kalsonger och tubsockor. Jag har inget emot att hjälpa skolklasser men de måste erbjuda något jag är intresserad av.

    De köp jag har varit mest nöjd med är dels en burk med oerhört goda kolor (det erbjudandet kom förstås aldrig tillbaka fler gånger) och dels en tjänst om att prenumerera på färska frukostbullar i brevlådan till helgen. Till överpris, givetvis, men det var något jag ville ha och då kunde jag acceptera det.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  4. 2
    Nej, usch! Jag är hjärtinnerligt trött på skolelever som säljer kokosbollar, kalsonger och tubsockor. Jag har inget emot att hjälpa skolklasser men de måste erbjuda något jag är intresserad av.

    De köp jag har varit mest nöjd med är dels en burk med oerhört goda kolor (det erbjudandet kom förstås aldrig tillbaka fler gånger) och dels en tjänst om att prenumerera på färska frukostbullar i brevlådan till helgen. Till överpris, givetvis, men det var något jag ville ha och då kunde jag acceptera det.
  5. Medlem sedan
    Sep 2016
    #3
    Vet inte hur det är med ravelli.
    Gillar inte att allt kostar 200, antar att är lättare att sälja som "lösa" artiklar men det går inte att returnera ett paket om det är öppnat.
  6. 3
    Vet inte hur det är med ravelli.
    Gillar inte att allt kostar 200, antar att är lättare att sälja som "lösa" artiklar men det går inte att returnera ett paket om det är öppnat.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar