BF 26/4. behöver pepp och råd(ung mamma)
Aprilbarn 2017
  1. Medlem sedan
    Oct 2016
    #1

    BF 26/4. behöver pepp och råd(ung mamma)

    Hejsan alla mammor och blivande mammor.
    Jag är väldigt ung mamma hehe, fyller 17 strax efter BF.
    idag 10/10 är jag i vecka 12 och snart 13
    bor tillsammans med min sambo och chihuahua i en 2a strax utanför Östersund


    Jag har haft nojja över MF sen vecka 5 haha, hur resonerade ni? inget att oroa sig för egentligen eller?
    vet ju att risken sjunker iomed vecka 12-13 också


    i slutet av november får vi reda på kön, både jag och sambon tror att det är en pojke <3

    berätta om er och era barn (ni som har sen tidigare), finns det någon här som gärna vill hålla kontakt eller skriva privat så maila isf så hörs vi vidare
  2. 1
    BF 26/4. behöver pepp och råd(ung mamma) Hejsan alla mammor och blivande mammor.
    Jag är väldigt ung mamma hehe, fyller 17 strax efter BF.
    idag 10/10 är jag i vecka 12 och snart 13
    bor tillsammans med min sambo och chihuahua i en 2a strax utanför Östersund


    Jag har haft nojja över MF sen vecka 5 haha, hur resonerade ni? inget att oroa sig för egentligen eller?
    vet ju att risken sjunker iomed vecka 12-13 också


    i slutet av november får vi reda på kön, både jag och sambon tror att det är en pojke <3

    berätta om er och era barn (ni som har sen tidigare), finns det någon här som gärna vill hålla kontakt eller skriva privat så maila isf så hörs vi vidare
  3. Medlem sedan
    Oct 2016
    #2
    Hej Linnea!
    Grattis till graviditeten och att du kommer bli en ung och pigg mamma hoppas du mått bra såhär långt!
    Jag kommer uppifrån Norrbotten men bor nere i Stockholm med min sambo. Vi fick en dotter i januari och jag är hemma föräldraledig.

    Har du frågor eller behöver tips och pepp så kan vi gärna maila. Ha det fint så länge!
  4. 2
    Hej Linnea!
    Grattis till graviditeten och att du kommer bli en ung och pigg mamma hoppas du mått bra såhär långt!
    Jag kommer uppifrån Norrbotten men bor nere i Stockholm med min sambo. Vi fick en dotter i januari och jag är hemma föräldraledig.

    Har du frågor eller behöver tips och pepp så kan vi gärna maila. Ha det fint så länge!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar