Blivande mamma i Stockholm
Decemberbarn 2016
  1. Medlem sedan
    Aug 2016
    #1

    Blivande mamma i Stockholm

    Hej!

    Är beräknad till 24/12 och skulle tycka det va roligt att få kontakt med andra mammor i Sthlm för erfarenhetsbyte, fika och kanske rulla vagn tillsammans!

    Känner du samma sak?

    Hör av dig
  2. 1
    Blivande mamma i Stockholm Hej!

    Är beräknad till 24/12 och skulle tycka det va roligt att få kontakt med andra mammor i Sthlm för erfarenhetsbyte, fika och kanske rulla vagn tillsammans!

    Känner du samma sak?

    Hör av dig
  3. Medlem sedan
    Nov 2016
    #2
    Hej!
    Jag bor i Stockholm o är beräknad 30/12. Jag ses gärna för fika o "rulla vagn" när bebisen är född 👍. Kvarstår intresse?
  4. 2
    Hej!
    Jag bor i Stockholm o är beräknad 30/12. Jag ses gärna för fika o "rulla vagn" när bebisen är född 👍. Kvarstår intresse?
  5. Medlem sedan
    Aug 2016
    #3
    absolut! Ses gärna när våra små kommit ut!
  6. 3
    absolut! Ses gärna när våra små kommit ut!
  7. Medlem sedan
    Nov 2016
    #4

    Blivande mamma i Stockholm

    Hey! Hope it's ok for me to respond in English, I understand Swedish but my writing is terrible ?My due date is 30-12-2016 and I'd love to meet some new mammas! I live in Fridhemsplan.?
  8. 4
    Blivande mamma i Stockholm Hey! Hope it's ok for me to respond in English, I understand Swedish but my writing is terrible ?My due date is 30-12-2016 and I'd love to meet some new mammas! I live in Fridhemsplan.?
  9. Medlem sedan
    Nov 2016
    #5

    Blivande mamma i Stockholm

    How are you ladies feeling now we are 34 weeks +! Last week I reduced my hours to 50% and I'm feeling so much better for it. Any plans to reduce your hours soon? Cool that out due dates are so close ?
  10. 5
    Blivande mamma i Stockholm How are you ladies feeling now we are 34 weeks +! Last week I reduced my hours to 50% and I'm feeling so much better for it. Any plans to reduce your hours soon? Cool that out due dates are so close ?
  11. Medlem sedan
    Aug 2016
    #6
    Hej!
    Vad roligt att du oxå vill träffa andra blivande mammor! :-)
    Jag bor oxå på kungsholmen i fredhäll. Jag rullar gärna vagn runt kungsholmen när de små kommit ut!
  12. 6
    Hej!
    Vad roligt att du oxå vill träffa andra blivande mammor! :-)
    Jag bor oxå på kungsholmen i fredhäll. Jag rullar gärna vagn runt kungsholmen när de små kommit ut!
  13. Medlem sedan
    Aug 2016
    #7
    Jag har mått ganska dåligt sen sen vecka 27 när jag blev inlagd på sjukhus pga förkortad livmoderhals. Sen dess har jag varit in och ut från sjukhus och varit sängliggande hemma med risk för att annars starta en för tidig förlossning. Nu är jag i vecka 36 och har ÄNTLIGEN fått börja röra mig igen. Har känt mig som en fånge i min egen kropp de senaste 10 veckorna.
    Hur känner du dig nu?
  14. 7
    Jag har mått ganska dåligt sen sen vecka 27 när jag blev inlagd på sjukhus pga förkortad livmoderhals. Sen dess har jag varit in och ut från sjukhus och varit sängliggande hemma med risk för att annars starta en för tidig förlossning. Nu är jag i vecka 36 och har ÄNTLIGEN fått börja röra mig igen. Har känt mig som en fånge i min egen kropp de senaste 10 veckorna.
    Hur känner du dig nu?
  15. Medlem sedan
    Dec 2016
    #8
    Hej!
    Jag väntar mitt första barn den 11 dec. Vore kul att komma i kontakt med andra blivande mammor och kanske ta någon fika. Jag bor i Danderyd.
    /Marie
  16. 8
    Hej!
    Jag väntar mitt första barn den 11 dec. Vore kul att komma i kontakt med andra blivande mammor och kanske ta någon fika. Jag bor i Danderyd.
    /Marie
  17. Medlem sedan
    Dec 2016
    #9
    Hej! Jag är beräknad till 22/12 och hänger gärna på er som vill ses! Jag bor i Solna.
  18. 9
    Hej! Jag är beräknad till 22/12 och hänger gärna på er som vill ses! Jag bor i Solna.
  19. Medlem sedan
    Aug 2016
    #10
    Hej alla!
    Hur är det med er? Är det någon som är sugen att komma ut och promenera lite med bebisarna?😃☀️
  20. 10
    Hej alla!
    Hur är det med er? Är det någon som är sugen att komma ut och promenera lite med bebisarna?😃☀️
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar