Hur mår ni?
Junibarn 2017
  1. ttmt?
    #1

    Hur mår ni?

    Exakt..hur mår ni nu? Hur långt gångna är ni och vad har ni för symtom?

    Jag har gått in i vecka 6 (5+3 idag), mår ganska bra men vågor av illamående kommer ibland men inte så jag behöver kräkas, "drar" i magen ibland, skum smak i munnen, tät i näsan, kondisen är som bortblåst, ömma bröst, halvt förstoppad, kissnödig och TRÖTT

    Det var nog allt så här långt försöker tänka att så länge jag har så här många symtom så mår lill<3 i maggen bra
  2. 1
    Hur mår ni? Exakt..hur mår ni nu? Hur långt gångna är ni och vad har ni för symtom?

    Jag har gått in i vecka 6 (5+3 idag), mår ganska bra men vågor av illamående kommer ibland men inte så jag behöver kräkas, "drar" i magen ibland, skum smak i munnen, tät i näsan, kondisen är som bortblåst, ömma bröst, halvt förstoppad, kissnödig och TRÖTT

    Det var nog allt så här långt försöker tänka att så länge jag har så här många symtom så mår lill<3 i maggen bra
  3. Medlem sedan
    Oct 2016
    #2
    Citat Ursprungligen postat av ttmt? Visa inlägg
    Exakt..hur mår ni nu? Hur långt gångna är ni och vad har ni för symtom?

    Jag har gått in i vecka 6 (5+3 idag), mår ganska bra men vågor av illamående kommer ibland men inte så jag behöver kräkas, "drar" i magen ibland, skum smak i munnen, tät i näsan, kondisen är som bortblåst, ömma bröst, halvt förstoppad, kissnödig och TRÖTT

    Det var nog allt så här långt försöker tänka att så länge jag har så här många symtom så mår lill<3 i maggen bra
    Hej! Jag är i vecka 7 (6+2) och jag mår inge bra!😧 Illamåendet började 12/10 och har illamåendet hela tiden, spytt 2 dagar. Trött hela tiden!
    Vaknar på morgonen med ångest och oro i kroppen.
    Men det går väll över hoppas jag!
  4. 2
    Citat Ursprungligen postat av ttmt? Visa inlägg
    Exakt..hur mår ni nu? Hur långt gångna är ni och vad har ni för symtom?

    Jag har gått in i vecka 6 (5+3 idag), mår ganska bra men vågor av illamående kommer ibland men inte så jag behöver kräkas, "drar" i magen ibland, skum smak i munnen, tät i näsan, kondisen är som bortblåst, ömma bröst, halvt förstoppad, kissnödig och TRÖTT

    Det var nog allt så här långt försöker tänka att så länge jag har så här många symtom så mår lill<3 i maggen bra
    Hej! Jag är i vecka 7 (6+2) och jag mår inge bra!😧 Illamåendet började 12/10 och har illamåendet hela tiden, spytt 2 dagar. Trött hela tiden!
    Vaknar på morgonen med ångest och oro i kroppen.
    Men det går väll över hoppas jag!
  5. ttmt?
    #3
    Fy vad jobbigt, jag har tack o lov bara haft lindrigt illamående alla mina graviditeter. Har du testat ingefära? Sea-bands eller om det inte ger med sig så be att få Lergigan Comp utskrivet
    Varför har du ångest och oro? Pga illamåendet eller?
    Kram och hoppas du får må bättre snart
  6. 3
    Fy vad jobbigt, jag har tack o lov bara haft lindrigt illamående alla mina graviditeter. Har du testat ingefära? Sea-bands eller om det inte ger med sig så be att få Lergigan Comp utskrivet
    Varför har du ångest och oro? Pga illamåendet eller?
    Kram och hoppas du får må bättre snart
  7. Medlem sedan
    Oct 2016
    #4
    [QUOTE=ttmt?;11664846]Fy vad jobbigt, jag har tack o lov bara haft lindrigt illamående alla mina graviditeter. Har du testat ingefära? Sea-bands eller om det inte ger med sig så be att få Lergigan Comp utskrivet
    Varför har du ångest och oro? Pga illamåendet eller?
    Kram och hoppas du får må bättre

    Ne de har jag faktiskt inte testat! Men ska göra det nu! Tack för tipsen!

    Jag vet inte riktigt, men börjar fundera om jag verkligen vill ha barn och om jag är redo..
    Men jag älskar barn!
    Vet inte om det bara är hormonerna som håller på eller vad det är, men jobbigt är det iaf!

    Tack så mycket hoppas jag med! Hur mår du ?

    Kram!
  8. 4
    [QUOTE=ttmt?;11664846]Fy vad jobbigt, jag har tack o lov bara haft lindrigt illamående alla mina graviditeter. Har du testat ingefära? Sea-bands eller om det inte ger med sig så be att få Lergigan Comp utskrivet
    Varför har du ångest och oro? Pga illamåendet eller?
    Kram och hoppas du får må bättre

    Ne de har jag faktiskt inte testat! Men ska göra det nu! Tack för tipsen!

    Jag vet inte riktigt, men börjar fundera om jag verkligen vill ha barn och om jag är redo..
    Men jag älskar barn!
    Vet inte om det bara är hormonerna som håller på eller vad det är, men jobbigt är det iaf!

    Tack så mycket hoppas jag med! Hur mår du ?

    Kram!
  9. Medlem sedan
    Oct 2016
    #5
    Första gången jag använder det här så går inte så bra haha!.
    Jag tänkte på om du har ont i magen som mens verk ?
  10. 5
    Första gången jag använder det här så går inte så bra haha!.
    Jag tänkte på om du har ont i magen som mens verk ?
  11. ttmt?
    #6
    Känns typ som mensvärk mellan varven fast samtidigt så "drar" det i ligamenten "under" magen ...ganska säker på att det är växtvärk, har ju gjort detta några gånger nu
  12. 6
    Känns typ som mensvärk mellan varven fast samtidigt så "drar" det i ligamenten "under" magen ...ganska säker på att det är växtvärk, har ju gjort detta några gånger nu
  13. Medlem sedan
    Oct 2016
    #7
    Ja vi hoppas att det är det då! :P

    Men har du känt så som jag beskrev om oron och det?
  14. 7
    Ja vi hoppas att det är det då! :P

    Men har du känt så som jag beskrev om oron och det?
  15. ttmt?
    #8
    tror alla drabbas av tvivel och oro, ska vi klara detta, har vi tid, råd, plats, ork??? Det är nog en del av processen för att bli redo <3
    Vaknar ibland på nätterna och funderar på vad vi gett oss in på samtidigt som jag vill och är jätteglad över att vi lyckats
  16. 8
    tror alla drabbas av tvivel och oro, ska vi klara detta, har vi tid, råd, plats, ork??? Det är nog en del av processen för att bli redo <3
    Vaknar ibland på nätterna och funderar på vad vi gett oss in på samtidigt som jag vill och är jätteglad över att vi lyckats
  17. Medlem sedan
    Oct 2016
    #9
    Känns lite lugnare nu, när man vet att man inte är ensam om det.
    Ja de känns lite som Vad har man gett sig in på egentligen???
    Men tror allt kommer bli bra när bebisen kommer.

    Är så nyfiken på om det är en tjej eller kille!

    Jo jag är 22år fyller 23 nu i jul förresten.
  18. 9
    Känns lite lugnare nu, när man vet att man inte är ensam om det.
    Ja de känns lite som Vad har man gett sig in på egentligen???
    Men tror allt kommer bli bra när bebisen kommer.

    Är så nyfiken på om det är en tjej eller kille!

    Jo jag är 22år fyller 23 nu i jul förresten.
  19. ttmt?
    #10
    Vad bra att du känner dig lugnare
    Jag fyller 45 om några dagar så dubbelt så gammal
  20. 10
    Vad bra att du känner dig lugnare
    Jag fyller 45 om några dagar så dubbelt så gammal
  21. Medlem sedan
    Oct 2016
    #11
    Ja, verkligen skönare nu

    Ja men vad roligt! ålder är bara en siffra! 😊
  22. 11
    Ja, verkligen skönare nu

    Ja men vad roligt! ålder är bara en siffra! 😊
  23. Medlem sedan
    Dec 2015
    #12
    Å här kommer mina gravida symptom :-)
    1. Plus 2kg direkt... har gått upp 30kg med alla de andra å började gå upp i vikt tidigt så antar att det blir en repris...
    2. Konstant hungrig, ej småsugen utan verkligen HUNGRIG aldrig känt med de andra tre
    3. Kissar hela tiden
    4. Förstoppad

    Annars mår jag tipp topp än så länge. Inget illamående el andra krämpor..
  24. 12
    Å här kommer mina gravida symptom :-)
    1. Plus 2kg direkt... har gått upp 30kg med alla de andra å började gå upp i vikt tidigt så antar att det blir en repris...
    2. Konstant hungrig, ej småsugen utan verkligen HUNGRIG aldrig känt med de andra tre
    3. Kissar hela tiden
    4. Förstoppad

    Annars mår jag tipp topp än så länge. Inget illamående el andra krämpor..
  25. ttmt?
    #13
    Kroppen är otrolig egentligen, allt detta ståhej för nåt som knappt går att se än
  26. 13
    Kroppen är otrolig egentligen, allt detta ståhej för nåt som knappt går att se än
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar