Humöret...
Junibarn 2017
  1. ttmt?
    #1

    Humöret...

    Blir så less på mitt eget humör...hade förträngt vilket temperament jag får som gravid
    Tycker synd om barnen när jag får mina härdsmältor och det är absolut inte det bemötandet som stora sonen (7 år och antagligen adhd, är under utredning) behöver utan då går han också igång och jag blir ännu argare sen är det kört....tips på humördämpande saker
  2. 1
    Humöret... Blir så less på mitt eget humör...hade förträngt vilket temperament jag får som gravid
    Tycker synd om barnen när jag får mina härdsmältor och det är absolut inte det bemötandet som stora sonen (7 år och antagligen adhd, är under utredning) behöver utan då går han också igång och jag blir ännu argare sen är det kört....tips på humördämpande saker
  3. Medlem sedan
    Feb 2009
    #2
    För mig hjälper det att gå ut och gå eller springa. Helst ute i friska luften och går inte det försöker jag träna något annat. Träning är det som gör så att jag orkar med mina barn när de är som mest utmanande.
  4. 2
    För mig hjälper det att gå ut och gå eller springa. Helst ute i friska luften och går inte det försöker jag träna något annat. Träning är det som gör så att jag orkar med mina barn när de är som mest utmanande.
  5. ttmt?
    #3
    Visst blir det bättre med motion men ibland bara kryper det i hela kroppen
  6. 3
    Visst blir det bättre med motion men ibland bara kryper det i hela kroppen
  7. Medlem sedan
    Feb 2009
    #4
    Ja herregud ja. Ibland har jag lust att skicka ut ungarna och äta upp deras godis. Ibland kan de verkligen gå en på nerverna.
  8. 4
    Ja herregud ja. Ibland har jag lust att skicka ut ungarna och äta upp deras godis. Ibland kan de verkligen gå en på nerverna.
  9. ttmt?
    #5
    Har ju haft lov denna veckan och herregud vad jag saknar skolan

    Fast på tisdag börjar inskolning av minstingen och om 2 veckor börjar jag jobba :/
  10. 5
    Har ju haft lov denna veckan och herregud vad jag saknar skolan

    Fast på tisdag börjar inskolning av minstingen och om 2 veckor börjar jag jobba :/
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar