Mage redan?
Junibarn 2017
  1. Medlem sedan
    Dec 2015
    #1

    Mage redan?

    Hur ser era magar ut? Ok att jag vänitar nr 4 å kanske lättare att bli större men jag gjorde en bukplastik och knöt ihop magmusklerna så jag är som en förstföderska i buken. Är väl 6+4 och måste ha mjukisbyxor redan. Minnamnat inte att man ska ull adress upp så tidigt. Skulle gärna bifogat bild om jag vetat hur man gör. Verkat inte gå via mobil.
  2. 1
    Mage redan? Hur ser era magar ut? Ok att jag vänitar nr 4 å kanske lättare att bli större men jag gjorde en bukplastik och knöt ihop magmusklerna så jag är som en förstföderska i buken. Är väl 6+4 och måste ha mjukisbyxor redan. Minnamnat inte att man ska ull adress upp så tidigt. Skulle gärna bifogat bild om jag vetat hur man gör. Verkat inte gå via mobil.
  3. Medlem sedan
    Oct 2016
    #2
    Jodu...samma här. Blir ju mitt första men magen börjar växa. Jag är inte stor annars, och det känns som om den är svullen och uppblåst. Kan inte och vill inte ha trånga byxor på mig. Vill helst inte bli avslöjad så här tidigt i vecka 7....
  4. 2
    Jodu...samma här. Blir ju mitt första men magen börjar växa. Jag är inte stor annars, och det känns som om den är svullen och uppblåst. Kan inte och vill inte ha trånga byxor på mig. Vill helst inte bli avslöjad så här tidigt i vecka 7....
  5. ttmt?
    #3
    Väntar nr 5 och är i v 9 (8+0) och har en hel del fluff på magen så det syns inte än men jag känner ju att vissa byxor inte sitter skönt längre :/
  6. 3
    Väntar nr 5 och är i v 9 (8+0) och har en hel del fluff på magen så det syns inte än men jag känner ju att vissa byxor inte sitter skönt längre :/
  7. Medlem sedan
    Feb 2009
    #4
    Min mage har inte börjat växa ännu, men är bara i vecka 7. Men däremot är min mage svullen vissa dagar... Och ibland så full med hmm ursäkta mig men gas. He he, inget romantiskt att vara gravid inte.
  8. 4
    Min mage har inte börjat växa ännu, men är bara i vecka 7. Men däremot är min mage svullen vissa dagar... Och ibland så full med hmm ursäkta mig men gas. He he, inget romantiskt att vara gravid inte.
  9. Medlem sedan
    Dec 2015
    #5
    Haha ja de där gaserna...dont talk about it hehe. Ska på ul 14/11 därefrer inskrivning hos bm 17/11 så nu börjar det kännas lite mer verkligt. Börjar fundera om det är fler som bosatt sig i maggen.. visst att magen svull at pga tarmar mm och lite degig vissa dagar men jag har faktisk fått en kula oxå. Å vågen...jag hatar den, har aldrug varit kompis med vågen å särskilt inte under graviditeten. Har redan gått upp 4 kg utan att jag äter mer änvanligt.
  10. 5
    Haha ja de där gaserna...dont talk about it hehe. Ska på ul 14/11 därefrer inskrivning hos bm 17/11 så nu börjar det kännas lite mer verkligt. Börjar fundera om det är fler som bosatt sig i maggen.. visst att magen svull at pga tarmar mm och lite degig vissa dagar men jag har faktisk fått en kula oxå. Å vågen...jag hatar den, har aldrug varit kompis med vågen å särskilt inte under graviditeten. Har redan gått upp 4 kg utan att jag äter mer änvanligt.
  11. ttmt?
    #6
    Haha ibland känns det som att man måste välja mellan att prutta eller sväva iväg som en ballong

    Tack o lov står vikten stilla än så länge men som sagt så har jag att ta av också
  12. 6
    Haha ibland känns det som att man måste välja mellan att prutta eller sväva iväg som en ballong

    Tack o lov står vikten stilla än så länge men som sagt så har jag att ta av också
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar