Hur mår ni?
Junibarn 2017
  1. ttmt?
    #1

    Hur mår ni?

    Alltså jag är skiträdd att graviditeten avstannat, har nästan inga symtom alls.
    Jag har iofs aldrig haft massor av symtom i början av graviditeterna men nu känner jag mig bara uppblåst (förstoppad) och ett väldigt svajigt humör, mår lite illa ibland framför allt på kvällar/nätter (är i v 9, 8+2) har inte gått upp i vikt och är INTE tät i näsan vilket har varit standard från dag 1 tills bebisen är född med de andra barnen.

    Nojjig och nervös
  2. 1
    Hur mår ni? Alltså jag är skiträdd att graviditeten avstannat, har nästan inga symtom alls.
    Jag har iofs aldrig haft massor av symtom i början av graviditeterna men nu känner jag mig bara uppblåst (förstoppad) och ett väldigt svajigt humör, mår lite illa ibland framför allt på kvällar/nätter (är i v 9, 8+2) har inte gått upp i vikt och är INTE tät i näsan vilket har varit standard från dag 1 tills bebisen är född med de andra barnen.

    Nojjig och nervös
  3. Medlem sedan
    Nov 2016
    #2
    Citat Ursprungligen postat av ttmt? Visa inlägg
    Alltså jag är skiträdd att graviditeten avstannat, har nästan inga symtom alls.
    Jag har iofs aldrig haft massor av symtom i början av graviditeterna men nu känner jag mig bara uppblåst (förstoppad) och ett väldigt svajigt humör, mår lite illa ibland framför allt på kvällar/nätter (är i v 9, 8+2) har inte gått upp i vikt och är INTE tät i näsan vilket har varit standard från dag 1 tills bebisen är född med de andra barnen.

    Nojjig och nervös
    Hej!

    Låter som du har mer symptom än jag haha jag har inte mått illa en enda dag (11+1) är inte längre trött och mår för övrigt väldigt bra. Det enda är väl att jag blir flåsig om jag går fort eller typ upp för en backe. Man blir ju nojig och tänker att kan man verkligen må så här bra?! Men förmodligen så är allting precis som det ska och vi är bara lyckligt lottade att inte må totalt kaos
  4. 2
    Citat Ursprungligen postat av ttmt? Visa inlägg
    Alltså jag är skiträdd att graviditeten avstannat, har nästan inga symtom alls.
    Jag har iofs aldrig haft massor av symtom i början av graviditeterna men nu känner jag mig bara uppblåst (förstoppad) och ett väldigt svajigt humör, mår lite illa ibland framför allt på kvällar/nätter (är i v 9, 8+2) har inte gått upp i vikt och är INTE tät i näsan vilket har varit standard från dag 1 tills bebisen är född med de andra barnen.

    Nojjig och nervös
    Hej!

    Låter som du har mer symptom än jag haha jag har inte mått illa en enda dag (11+1) är inte längre trött och mår för övrigt väldigt bra. Det enda är väl att jag blir flåsig om jag går fort eller typ upp för en backe. Man blir ju nojig och tänker att kan man verkligen må så här bra?! Men förmodligen så är allting precis som det ska och vi är bara lyckligt lottade att inte må totalt kaos
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar