Positivt eller negativt?
Julibarn 2017
  1. Medlem sedan
    Nov 2016
    #1

    Positivt eller negativt?

    Hej!
    Min senaste mens var 18/10 2016. Jag genomgick en abort 1 mars iår. och har sedan dess haft ojämn mens och olika blödningar.

    Är det troligt att jag är gravid? Enligt barnmorskan jag pratade med igår så är jag helt klart gravid. Jag har en tid imorgon kl 9.30.
    Enligt beräkningar hade jag äl förra onsdagen. Kände redan av i fredagskväll att det var något med magen och humöret.
    Jag har en pirrande känsla i kroppen. Kissar oftare. Är gasig i magen.
    Vad tror ni? Är det positivt? Man var ju tvungen att ladda ner appen som visar när bebisen är beräknad.. På min födelsedag <3 Vad är oddsen?
    Bifogade bilder Bifogade bilder
  2. 1
    Positivt eller negativt? Hej!
    Min senaste mens var 18/10 2016. Jag genomgick en abort 1 mars iår. och har sedan dess haft ojämn mens och olika blödningar.

    Är det troligt att jag är gravid? Enligt barnmorskan jag pratade med igår så är jag helt klart gravid. Jag har en tid imorgon kl 9.30.
    Enligt beräkningar hade jag äl förra onsdagen. Kände redan av i fredagskväll att det var något med magen och humöret.
    Jag har en pirrande känsla i kroppen. Kissar oftare. Är gasig i magen.
    Vad tror ni? Är det positivt? Man var ju tvungen att ladda ner appen som visar när bebisen är beräknad.. På min födelsedag <3 Vad är oddsen?
  3. Medlem sedan
    Nov 2016
    #2
    Vill också påminna er om att det är 7 dagar kvar till jag ska ha mens. Enligt en app jag använder Kanske är därför sträcken är så svaga. Om jag inte inbillar mig
  4. 2
    Vill också påminna er om att det är 7 dagar kvar till jag ska ha mens. Enligt en app jag använder Kanske är därför sträcken är så svaga. Om jag inte inbillar mig
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar