Desperat
Kropp & hälsa
  1. Medlem sedan
    Aug 1998
    #1

    Desperat

    Jag är 160 cm och väger 84 kg. Alltså fet. Jag har gått ner några kilon med 5:2 men nu är det stopp. Problemet är att jag inte tycker om promenader, det tar emot att gå för gåendets skull. Jag går ut med hunden en kort promenad på kvällen, bor på landet, ingen tillgång till gym. Om jag håller igen med maten, skippar fikabröd och godis, då borde jag kunna gå ner i vikt eller är promenade så viktig?
  2. 1
    Desperat Jag är 160 cm och väger 84 kg. Alltså fet. Jag har gått ner några kilon med 5:2 men nu är det stopp. Problemet är att jag inte tycker om promenader, det tar emot att gå för gåendets skull. Jag går ut med hunden en kort promenad på kvällen, bor på landet, ingen tillgång till gym. Om jag håller igen med maten, skippar fikabröd och godis, då borde jag kunna gå ner i vikt eller är promenade så viktig?
  3. Medlem sedan
    Feb 2000
    #2
    Egentligen är det enkel matematik. Att göra av med mer än du äter. Promenader underlättar naturligtvis. Gym behöver man inte för att träna.
  4. 2
    Egentligen är det enkel matematik. Att göra av med mer än du äter. Promenader underlättar naturligtvis. Gym behöver man inte för att träna.
  5. Medlem sedan
    Sep 2017
    #3
    Pasta å sånt är inte bra.
    Äta tre ggr per dag typ och mellis
    Kyckling är bra. När ja åt för att gå ner år ja mest kyckling och gröna grönsaker så som paprika ... Och tyvärr promenad hjälper mycket...
  6. 3
    Pasta å sånt är inte bra.
    Äta tre ggr per dag typ och mellis
    Kyckling är bra. När ja åt för att gå ner år ja mest kyckling och gröna grönsaker så som paprika ... Och tyvärr promenad hjälper mycket...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar