Försöker bli gravid :)
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Dec 2016
    #1

    Försöker bli gravid :)

    Nån mer här som försöker bli gravid?
    Ja tog ur spiralen för 4. Dagar sedan
  2. 1
    Försöker bli gravid :) Nån mer här som försöker bli gravid?
    Ja tog ur spiralen för 4. Dagar sedan
  3. Medlem sedan
    Aug 2016
    #2
    Citat Ursprungligen postat av Mius85 Visa inlägg
    Nån mer här som försöker bli gravid?
    Ja tog ur spiralen för 4. Dagar sedan

    Hejsan! Följer gärna dig i denna resa
    Jag försöker inte "aktivt" bli gravid, men ändå hoppas man ju att mensen ska utebli snart. Försöker att inte tänka så mycket på det, det blir så jobbigt då. Aldrig haft preventivmedel och aldrog varit gravid, känns som om något står tokigt till där inne.

    Bim-7 idag
  4. 2
    Citat Ursprungligen postat av Mius85 Visa inlägg
    Nån mer här som försöker bli gravid?
    Ja tog ur spiralen för 4. Dagar sedan

    Hejsan! Följer gärna dig i denna resa
    Jag försöker inte "aktivt" bli gravid, men ändå hoppas man ju att mensen ska utebli snart. Försöker att inte tänka så mycket på det, det blir så jobbigt då. Aldrig haft preventivmedel och aldrog varit gravid, känns som om något står tokigt till där inne.

    Bim-7 idag
  5. Anonym
    #3
    Hej!

    Slutade med p-pillrena för 3 veckor sedan, vi försöker väl inte i den bemärkelsen utan snarare att det får ta sig när det tar sig men vet även att jag är väldigt otålig så det får gärna gå fort, haha! 😉☺️
  6. 3
    Hej!

    Slutade med p-pillrena för 3 veckor sedan, vi försöker väl inte i den bemärkelsen utan snarare att det får ta sig när det tar sig men vet även att jag är väldigt otålig så det får gärna gå fort, haha! 😉☺️
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar