Julefrid
Singelmingel
  1. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #1

    Julefrid

    Skinkan är fixad och lillejulaftons skinkmacka inmundigad i skenet från en nyklädd gran.

    Ahh, nu sänker sig julfriden...

    God Jul till mig själv, för andra singelminglare verkar det vara ont om. Jaja, ni får så gärna hänga med på ett hörn!

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  2. 1
    Julefrid Skinkan är fixad och lillejulaftons skinkmacka inmundigad i skenet från en nyklädd gran.

    Ahh, nu sänker sig julfriden...

    God Jul till mig själv, för andra singelminglare verkar det vara ont om. Jaja, ni får så gärna hänga med på ett hörn!
  3. Medlem sedan
    Jan 2009
    #2
    God Jul!

    Inte längre singel, men singelminglare kan jag väl få vara? (I definitionen att jag minglar med singlar - det är ju inte direkt otrohet att hänga här)
    Ha det gott!
  4. 2
    God Jul!

    Inte längre singel, men singelminglare kan jag väl få vara? (I definitionen att jag minglar med singlar - det är ju inte direkt otrohet att hänga här)
  5. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #3

    Trevligt!

    Ja, det antar jag i alla fall att det var för dig at träffa någon. Jag är väl sista panelhönan här med allt mer tilltufsade fjädrar men det var onekligen kul att ha någon att prata med.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  6. 3
    Trevligt! Ja, det antar jag i alla fall att det var för dig at träffa någon. Jag är väl sista panelhönan här med allt mer tilltufsade fjädrar men det var onekligen kul att ha någon att prata med.
  7. Medlem sedan
    May 2005
    #4
    God fortsättning! Mitt God Jul-inlägg från förra året ligger ju fortfarande kvar på förstasidan i det här snacket, men jag kan väl kosta på mig en hälsning i år också.

    Inte mycket nytt att rapportera på kärleksfronten. Singelminglare är jag fortfarande, och är betydligt bättre på singel-biten än på minglandet. Kanske det är en bidragande orsak till att håller mig singel, när jag tänker efter. Man måste liksom träffa folk för att träffa nån...

    I övrigt rullar det på som det ska. Jobbar och sliter på labb, springer en del, övningskör med sonen, och har ett nyrenoverat kök här hemma. Det var väl året i ett nötskal, tror jag. :-)
  8. 4
    God fortsättning! Mitt God Jul-inlägg från förra året ligger ju fortfarande kvar på förstasidan i det här snacket, men jag kan väl kosta på mig en hälsning i år också.

    Inte mycket nytt att rapportera på kärleksfronten. Singelminglare är jag fortfarande, och är betydligt bättre på singel-biten än på minglandet. Kanske det är en bidragande orsak till att håller mig singel, när jag tänker efter. Man måste liksom träffa folk för att träffa nån...

    I övrigt rullar det på som det ska. Jobbar och sliter på labb, springer en del, övningskör med sonen, och har ett nyrenoverat kök här hemma. Det var väl året i ett nötskal, tror jag. :-)
  9. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #5

    Minglandet kan helt klart förbättras

    IRL är jag likadan, jag träffar ju ingen så då är det knappast konstigt att jag inte träffar någon...

    Övningskör du med din grabb, hu vad tiden går! Mina är inte intresserade av körkort så det har inte blivit något av den varan här.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  10. 5
    Minglandet kan helt klart förbättras IRL är jag likadan, jag träffar ju ingen så då är det knappast konstigt att jag inte träffar någon...

    Övningskör du med din grabb, hu vad tiden går! Mina är inte intresserade av körkort så det har inte blivit något av den varan här.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar