gott nytt år!
Singelmingel
  1. Medlem sedan
    Jan 2009
    #1

    gott nytt år!

    Alla som tittar in här ibland!
    Ha det gott!
  2. 1
    gott nytt år! Alla som tittar in här ibland!
  3. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #2

    Gott nytt år!

    Skaran är något gles för all del men det finns kanske ett par som läser... Vi hoppas på ett bra 2017 för alla!

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  4. 2
    Gott nytt år! Skaran är något gles för all del men det finns kanske ett par som läser... Vi hoppas på ett bra 2017 för alla!
  5. Medlem sedan
    Jan 2009
    #3
    Vi får väl se om jag är på väg att bli singel igen. Jag gillar honom verkligen, men jag är gräsligt trött på det här att ha ett förhållande bara när man är barnfri och knappast höras annars. För mig fungerar det inte. Blä! Jag känner att jag verkligen tappar orken att ses alls.
    Ha det gott!
  6. 3
    Vi får väl se om jag är på väg att bli singel igen. Jag gillar honom verkligen, men jag är gräsligt trött på det här att ha ett förhållande bara när man är barnfri och knappast höras annars. För mig fungerar det inte. Blä! Jag känner att jag verkligen tappar orken att ses alls.
  7. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #4

    Men...?

    Är det inte rätt naturligt att barnen kommer i första rummet? Hur gamla är de?
    Rent spontant låter det som om du är villig att ge upp litet väl snabbt?

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  8. 4
    Men...? Är det inte rätt naturligt att barnen kommer i första rummet? Hur gamla är de?
    Rent spontant låter det som om du är villig att ge upp litet väl snabbt?
  9. Medlem sedan
    Jan 2009
    #5
    Du har nog rätt att jag just nu är i en "ge upp fas". Jag känner igen det hos mig själv.

    Nja, det är ju inte det att han måste ta hand om sina egna barn (de är över 20 år), utan att han inte ens kan tänka sig att komma förbi och äta middag med mig och sonen. Då blir steget till att sova över hos mig jättestort. För honom är det stort och jobbigt att träffa min son, medan jag har träffat hans ena dotter hela tiden då hon bor där permanent. Min son skulle inte ha något emot att träffa honom och ser inget problem. Själv känner jag inte heller att det behöver vara så märkvärdigt. Vi är också dåliga på telefonsamtal vilket skulle kunna vara bättre än inget.
    Ha det gott!
  10. 5
    Du har nog rätt att jag just nu är i en "ge upp fas". Jag känner igen det hos mig själv.

    Nja, det är ju inte det att han måste ta hand om sina egna barn (de är över 20 år), utan att han inte ens kan tänka sig att komma förbi och äta middag med mig och sonen. Då blir steget till att sova över hos mig jättestort. För honom är det stort och jobbigt att träffa min son, medan jag har träffat hans ena dotter hela tiden då hon bor där permanent. Min son skulle inte ha något emot att träffa honom och ser inget problem. Själv känner jag inte heller att det behöver vara så märkvärdigt. Vi är också dåliga på telefonsamtal vilket skulle kunna vara bättre än inget.
  11. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #6

    Avskyr också telefonen

    Den använder jag för att framföra besked och meddelanden, inte för att prata i största allmänhet. Det låter iofs som om du behöver komma underfund med _varför_ det är ett så stort teg för honom att komma bort till dig en vardagskväll. Han_måste_ju inte sova över bara för det - om det inte är så att det är ett långt avstånd mellan var ni bor.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  12. 6
    Avskyr också telefonen Den använder jag för att framföra besked och meddelanden, inte för att prata i största allmänhet. Det låter iofs som om du behöver komma underfund med _varför_ det är ett så stort teg för honom att komma bort till dig en vardagskväll. Han_måste_ju inte sova över bara för det - om det inte är så att det är ett långt avstånd mellan var ni bor.
  13. Medlem sedan
    Jan 2009
    #7
    Ja, jag behöver nog fråga.

    Han kommer inte sova över första gången han träffar mina barn. Vi bor inte så långt ifrån varandra och det är ju definitivt ett större steg.

    Jag behöver nog också fundera över om det finns något som jag kan påverka för att själv inte bli missnöjd.
    Ha det gott!
  14. 7
    Ja, jag behöver nog fråga.

    Han kommer inte sova över första gången han träffar mina barn. Vi bor inte så långt ifrån varandra och det är ju definitivt ett större steg.

    Jag behöver nog också fundera över om det finns något som jag kan påverka för att själv inte bli missnöjd.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar