Hjälp med namn till Emelies och Amandas
Namn, dop & namngivning
  1. Medlem sedan
    Oct 2012
    #1

    Hjälp med namn till Emelies och Amandas

    Vi ska få vårt tredje barn I sommar men det star helt still på namnfronten. Syskonen heter Emelie och Amanda och det svåra är att hitta namn som går I samma stil. Sen är alla våra favorit namn redan upptagna. Namn som vi har funderat på men är upptagna är: William, Alexander, Lovisa, Matilda, Benjamin.

    Så hit me med era förslag!!
  2. 1
    Hjälp med namn till Emelies och Amandas Vi ska få vårt tredje barn I sommar men det star helt still på namnfronten. Syskonen heter Emelie och Amanda och det svåra är att hitta namn som går I samma stil. Sen är alla våra favorit namn redan upptagna. Namn som vi har funderat på men är upptagna är: William, Alexander, Lovisa, Matilda, Benjamin.

    Så hit me med era förslag!!
  3. Medlem sedan
    Aug 2016
    #2
    Citat Ursprungligen postat av Tessa01 Visa inlägg
    Vi ska få vårt tredje barn I sommar men det star helt still på namnfronten. Syskonen heter Emelie och Amanda och det svåra är att hitta namn som går I samma stil. Sen är alla våra favorit namn redan upptagna. Namn som vi har funderat på men är upptagna är: William, Alexander, Lovisa, Matilda, Benjamin.

    Så hit me med era förslag!!

    Paulina, Josefine/Josephine, Klara, Stephanie, Nicole, Isabell/Isabel/Isabelle, Daniella, Alexandra, Gabriella...
    Jonathan, Anton, Hugo, ööm, upptäckte precis hur svårt det var med pojknamn 😂 jag har två favoritnamn på framtida söner som jag haft i hundra år, men jag lyckades hitta en sambo(alexander) med ett av namnen och hans ena son(Benjamin) har det andra. Hoppas för den sakens skull att jag endast blir mor till döttrar 😂 hoppas något av förslagen tilltalar dig och grattis till graviditeten! 😍
  4. 2
    Citat Ursprungligen postat av Tessa01 Visa inlägg
    Vi ska få vårt tredje barn I sommar men det star helt still på namnfronten. Syskonen heter Emelie och Amanda och det svåra är att hitta namn som går I samma stil. Sen är alla våra favorit namn redan upptagna. Namn som vi har funderat på men är upptagna är: William, Alexander, Lovisa, Matilda, Benjamin.

    Så hit me med era förslag!!

    Paulina, Josefine/Josephine, Klara, Stephanie, Nicole, Isabell/Isabel/Isabelle, Daniella, Alexandra, Gabriella...
    Jonathan, Anton, Hugo, ööm, upptäckte precis hur svårt det var med pojknamn 😂 jag har två favoritnamn på framtida söner som jag haft i hundra år, men jag lyckades hitta en sambo(alexander) med ett av namnen och hans ena son(Benjamin) har det andra. Hoppas för den sakens skull att jag endast blir mor till döttrar 😂 hoppas något av förslagen tilltalar dig och grattis till graviditeten! 😍
  5. Medlem sedan
    Mar 2017
    #3
    Eftersom bägge tidigare namnen har tre stavelser så skulle jag fokusera på sådana namn för då passar de ihop.

    Flickor: Alicia, Ellinor, Samanta, Jennifer, Erika.
    Pojkar: Timothy, Christian, Agaton, Gabriel, Uriel.
  6. 3
    Eftersom bägge tidigare namnen har tre stavelser så skulle jag fokusera på sådana namn för då passar de ihop.

    Flickor: Alicia, Ellinor, Samanta, Jennifer, Erika.
    Pojkar: Timothy, Christian, Agaton, Gabriel, Uriel.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar