Juli bebis
Julibarn 2017
  1. Medlem sedan
    Sep 2015
    #1

    Juli bebis

    Hej! Startar en ny tråd för oss som väntar bebis i Juli 2017 <3 varmt välkomna att följa jag själv har BF 21 Juli <3
  2. 1
    Juli bebis Hej! Startar en ny tråd för oss som väntar bebis i Juli 2017 <3 varmt välkomna att följa jag själv har BF 21 Juli <3
  3. Louise.h
    #2
    Hej Väntar också julibebis ❤ Har Bf 8 Juli! Känns iof som en evighet bort. Vet ni kön? Min bm sa att hon tyckte att det såg ut som en flicka så nu börjar jag ju bli inställd på det. Spänd inför ultraljudet i nästa vecka🙈
  4. 2
    Hej Väntar också julibebis ❤ Har Bf 8 Juli! Känns iof som en evighet bort. Vet ni kön? Min bm sa att hon tyckte att det såg ut som en flicka så nu börjar jag ju bli inställd på det. Spänd inför ultraljudet i nästa vecka🙈
  5. Medlem sedan
    Feb 2017
    #3
    Yaay här kommer en till Juli bebis! Jag ska på rutinultraljudet 21e men tog ett ultraljud tidigt pga att vi inte visste hur långt åt gången jag var och hon gissade på mitten utav juli. Längtar galet mycket. Men just nu vill jag bara veta kön så att vi lättare kan sätta namnförslag.
    Har ni några bra satta namn än?
  6. 3
    Yaay här kommer en till Juli bebis! Jag ska på rutinultraljudet 21e men tog ett ultraljud tidigt pga att vi inte visste hur långt åt gången jag var och hon gissade på mitten utav juli. Längtar galet mycket. Men just nu vill jag bara veta kön så att vi lättare kan sätta namnförslag.
    Har ni några bra satta namn än?
  7. Medlem sedan
    Feb 2017
    #4
    Hej hej! Väntar också barn till juli, dock inte förens den 30:e så kanske att blir en augustibebis istället 😊
  8. 4
    Hej hej! Väntar också barn till juli, dock inte förens den 30:e så kanske att blir en augustibebis istället 😊
  9. Medlem sedan
    Jan 2017
    #5
    Väntar också en liten juli bebis! Runt den 15:e är jag beräknad, så sjukt spännande, första graviditeten!
  10. 5
    Väntar också en liten juli bebis! Runt den 15:e är jag beräknad, så sjukt spännande, första graviditeten!
  11. Medlem sedan
    Feb 2017
    #6
    Hej! Letade just efter en sån här tråd. Min bebis är beräknad till 28 juli. 😊 börjar kännas på riktigt nu när magen börjar växa.
  12. 6
    Hej! Letade just efter en sån här tråd. Min bebis är beräknad till 28 juli. 😊 börjar kännas på riktigt nu när magen börjar växa.
  13. Medlem sedan
    Apr 2012
    #7
    hejhej!

    Jag har bf 9/7, Syns inget än, men har känt sparkar i några veckor nu
  14. 7
    hejhej!

    Jag har bf 9/7, Syns inget än, men har känt sparkar i några veckor nu
  15. Medlem sedan
    Feb 2017
    #8
    Vad roligt! På mig börjar det synas ordentligt nu men känner inga sparkar ännu. Är i v 18.


    Citat Ursprungligen postat av arelia Visa inlägg
    hejhej!

    Jag har bf 9/7, Syns inget än, men har känt sparkar i några veckor nu
  16. 8
    Vad roligt! På mig börjar det synas ordentligt nu men känner inga sparkar ännu. Är i v 18.


    Citat Ursprungligen postat av arelia Visa inlägg
    hejhej!

    Jag har bf 9/7, Syns inget än, men har känt sparkar i några veckor nu
  17. Medlem sedan
    Feb 2017
    #9
    Är ni gravida med ert första barn eller har ni fler sen tidigare? 😊
  18. 9
    Är ni gravida med ert första barn eller har ni fler sen tidigare? 😊
  19. Medlem sedan
    Apr 2012
    #10
    Jag väntar mitt andra nu, storebror kommer vara nästan fem när lillkorven tittar ut.
  20. 10
    Jag väntar mitt andra nu, storebror kommer vara nästan fem när lillkorven tittar ut.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar