Söker ensamstående mamma
Hitta nya vänner
  1. Medlem sedan
    Mar 2017
    #1

    Söker ensamstående mamma

    Jag bröt upp med min fru för ca ett halvår sedan och har nu min son varje helg. Det nya livet känns både ensamt och meningslöst då jag känner att jag inte har någon att dela vardagen och mina tankar med. på lördagarna speciellt känns det jätteensamt och allt blir så påtagligt. Jag skulle vilja träffa någon ensamstående singelmamma som kan relatera till min situation och som skulle vilja träffas med barnen och även utan såklart och göra saker, prata osv. Tycker det går an i veckorna då jag jobbar men längtar verkligen att ha någon att dela saker med. jag bor i Göteborgsområdet men knyter gärna kontakt med dig som bor i en annan del av landet då jag iallafall är flexibel och van att pendla långt.

    Jag är 35 år och min pojke är 3,5 år, ålder för min del spelar ingen direkt roll, mest personkemin som är intressant.
  2. 1
    Söker ensamstående mamma Jag bröt upp med min fru för ca ett halvår sedan och har nu min son varje helg. Det nya livet känns både ensamt och meningslöst då jag känner att jag inte har någon att dela vardagen och mina tankar med. på lördagarna speciellt känns det jätteensamt och allt blir så påtagligt. Jag skulle vilja träffa någon ensamstående singelmamma som kan relatera till min situation och som skulle vilja träffas med barnen och även utan såklart och göra saker, prata osv. Tycker det går an i veckorna då jag jobbar men längtar verkligen att ha någon att dela saker med. jag bor i Göteborgsområdet men knyter gärna kontakt med dig som bor i en annan del av landet då jag iallafall är flexibel och van att pendla långt.

    Jag är 35 år och min pojke är 3,5 år, ålder för min del spelar ingen direkt roll, mest personkemin som är intressant.
  3. Medlem sedan
    May 2017
    #2
    Hej. Undrar om du har någon profil nånstans så att man kan få se vem du är för att kunna avgöra om personkemi är en möjlighet :-)

    Exempelvis Facebook, Instagram lr dylikt.
  4. 2
    Hej. Undrar om du har någon profil nånstans så att man kan få se vem du är för att kunna avgöra om personkemi är en möjlighet :-)

    Exempelvis Facebook, Instagram lr dylikt.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar