När tiden inte räcker till
Småbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2017
    #1

    När tiden inte räcker till

    Jag hör och träffar många som ständigt går runt med dåligt samvete över att inte hinna allt de vill hinna.... hämta från förskolan i tid, beta av pappershögen på jobbet, umgås med sina vänner, gå på bio med sin partner osv. Trots detta är många rädda för att ta hjälp av en barnvakt vilket gör mig lite ledsen.... för det finns många smarta knep för att både du och barnvakten ska kunna känna er trygga! Här kan du läsa om 11 smarta tips http://www.yepstr.com/blog/ Kom också ihåg att du gör en god gärning genom att ge en annan person jobb
  2. 1
    När tiden inte räcker till Jag hör och träffar många som ständigt går runt med dåligt samvete över att inte hinna allt de vill hinna.... hämta från förskolan i tid, beta av pappershögen på jobbet, umgås med sina vänner, gå på bio med sin partner osv. Trots detta är många rädda för att ta hjälp av en barnvakt vilket gör mig lite ledsen.... för det finns många smarta knep för att både du och barnvakten ska kunna känna er trygga! Här kan du läsa om 11 smarta tips http://www.yepstr.com/blog/ Kom också ihåg att du gör en god gärning genom att ge en annan person jobb
  3. Medlem sedan
    Apr 2017
    #2
    Håller helt med om att barnvakt inte borde vara så tabubelagt då det i vissa fall kan behövas! Borde vara upp till var och en av det beslutet. Vi måste ju våga hjälpas åt :-)

    Mvh
    Jennifer www.wellmilton.se
  4. 2
    Håller helt med om att barnvakt inte borde vara så tabubelagt då det i vissa fall kan behövas! Borde vara upp till var och en av det beslutet. Vi måste ju våga hjälpas åt :-)

    Mvh
    Jennifer www.wellmilton.se
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar