Mammor i göteborgsområdet?
Barn födda 2017
  1. Medlem sedan
    Mar 2017
    #1

    Mammor i göteborgsområdet?

    Hej!
    Jag är 26 år och fick en son den 9 januari. Det skulle vara roligt att träffa andra mammor i göteborgsområdet! Hör gärna av er så kan vi göra en facebook grupp eller liknande!
  2. 1
    Mammor i göteborgsområdet? Hej!
    Jag är 26 år och fick en son den 9 januari. Det skulle vara roligt att träffa andra mammor i göteborgsområdet! Hör gärna av er så kan vi göra en facebook grupp eller liknande!
  3. Medlem sedan
    Jul 2017
    #2

    Hej!

    Citat Ursprungligen postat av Hannalucia_ Visa inlägg
    Hej!
    Jag är 26 år och fick en son den 9 januari. Det skulle vara roligt att träffa andra mammor i göteborgsområdet! Hör gärna av er så kan vi göra en facebook grupp eller liknande!
    Jag bor på Guldheden och fick barn 3/1 i Varberg då vi bodde i Kungsbacka då. Ses gärna och umgås i Göteborg när helst du kan och vill! Min son heter Vidar.


    Hälsningar Julia Dahlgren !
  4. 2
    Hej!
    Citat Ursprungligen postat av Hannalucia_ Visa inlägg
    Hej!
    Jag är 26 år och fick en son den 9 januari. Det skulle vara roligt att träffa andra mammor i göteborgsområdet! Hör gärna av er så kan vi göra en facebook grupp eller liknande!
    Jag bor på Guldheden och fick barn 3/1 i Varberg då vi bodde i Kungsbacka då. Ses gärna och umgås i Göteborg när helst du kan och vill! Min son heter Vidar.


    Hälsningar Julia Dahlgren !
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar