Känner mig ensam här =)
Decemberbarn 2017
  1. Medlem sedan
    Apr 2017
    #1

    Känner mig ensam här =)

    Det är tidigt än och jag gissar att vi blir fler. Min sambo vill inte berätta än men hur ska jag kunna hålla mig =) Om allt går som det ska är BF 171214.
  2. 1
    Känner mig ensam här =) Det är tidigt än och jag gissar att vi blir fler. Min sambo vill inte berätta än men hur ska jag kunna hålla mig =) Om allt går som det ska är BF 171214.
  3. Medlem sedan
    Apr 2017
    #2
    Inte ensam. BF 17-12-17 om allt funkar. Väldigt tidigt ännu men svullen som bara den om magen! Gissar det är tarmarna som är lite uppblåsta :-/
  4. 2
    Inte ensam. BF 17-12-17 om allt funkar. Väldigt tidigt ännu men svullen som bara den om magen! Gissar det är tarmarna som är lite uppblåsta :-/
  5. Medlem sedan
    Aug 2011
    #3
    Ni är inte ensamma, plussade igår 😊 och om jag har räknat rätt så har jag bf den 17/12-17... 💗
  6. 3
    Ni är inte ensamma, plussade igår 😊 och om jag har räknat rätt så har jag bf den 17/12-17... 💗
  7. Medlem sedan
    Apr 2017
    #4
    Å lite sällskap =) Tidigt men jag känner massa symtom, svullen, ömma bröst, trött och lätt illamående. Ska till barnmorskemottagningen i morgon för inskrivningsbesök. Jag har läst att svullnaden också kan bero på den ökade hormonmängden. Jag har haft kraftig mensvärk och svullen som vid mens men det börjar gå över.
  8. 4
    Å lite sällskap =) Tidigt men jag känner massa symtom, svullen, ömma bröst, trött och lätt illamående. Ska till barnmorskemottagningen i morgon för inskrivningsbesök. Jag har läst att svullnaden också kan bero på den ökade hormonmängden. Jag har haft kraftig mensvärk och svullen som vid mens men det börjar gå över.
  9. Medlem sedan
    Jan 2016
    #5
    Jag hoppas att jag också blir del av denna grupp. Plussade igår. Haft 3 missfall tidigare, om allt går vägen så är det enligt uträkning bf 171225.
  10. 5
    Jag hoppas att jag också blir del av denna grupp. Plussade igår. Haft 3 missfall tidigare, om allt går vägen så är det enligt uträkning bf 171225.
  11. Medlem sedan
    Apr 2017
    #6
    Hur går det för alla här. Jag börjar äntligen vara lite piggare och lite mindre illamående.
  12. 6
    Hur går det för alla här. Jag börjar äntligen vara lite piggare och lite mindre illamående.
  13. Medlem sedan
    Apr 2017
    #7

    Vecka 11+5

    Hejsan, kännt mig förvånansvärt pigg och ogravid sista veckan, förutom lite tjock om magen ;-) Dags för KUB test på måndag! Är det ngn fler som gjort det?
  14. 7
    Vecka 11+5 Hejsan, kännt mig förvånansvärt pigg och ogravid sista veckan, förutom lite tjock om magen ;-) Dags för KUB test på måndag! Är det ngn fler som gjort det?
  15. Medlem sedan
    Apr 2017
    #8
    vi gjorde KUB i tisdags. Häftigt med ultraljud och som väl var ett bra resultat! Den lilla såg ut att ha det riktigt bra där inne 6,2 cm lång liten akrobat.
  16. 8
    vi gjorde KUB i tisdags. Häftigt med ultraljud och som väl var ett bra resultat! Den lilla såg ut att ha det riktigt bra där inne 6,2 cm lång liten akrobat.
  17. Medlem sedan
    Apr 2017
    #9
    Citat Ursprungligen postat av hasajo Visa inlägg
    vi gjorde KUB i tisdags. Häftigt med ultraljud och som väl var ett bra resultat! Den lilla såg ut att ha det riktigt bra där inne 6,2 cm lång liten akrobat.
    Vad roligt att höra! :-)
  18. 9
    Citat Ursprungligen postat av hasajo Visa inlägg
    vi gjorde KUB i tisdags. Häftigt med ultraljud och som väl var ett bra resultat! Den lilla såg ut att ha det riktigt bra där inne 6,2 cm lång liten akrobat.
    Vad roligt att höra! :-)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar