Kanske denna gången
Novemberbarn 2017
  1. Anonym
    #1

    Kanske denna gången

    Gått in i v 10 idag
    Kanske kanske det kan gå vägen denna gången, de andra gångerna har mina MF kommit senast i v 9, är allt lugnt på tisdag när påsken är över får jag nog ta mig i kragen och ringa BM / ttmt?

  2. 1
    Kanske denna gången Gått in i v 10 idag
    Kanske kanske det kan gå vägen denna gången, de andra gångerna har mina MF kommit senast i v 9, är allt lugnt på tisdag när påsken är över får jag nog ta mig i kragen och ringa BM / ttmt?

  3. Medlem sedan
    Jan 2016
    #2
    Jag håller tummarna! Jag fick ett positivt test igår, gått i v 5 idag, efter 3 konstaterade missfall. Är livrädd!
  4. 2
    Jag håller tummarna! Jag fick ett positivt test igår, gått i v 5 idag, efter 3 konstaterade missfall. Är livrädd!
  5. Anonym
    #3
    Know that feeling Jag har haft sammanlagt 4 MF och 1 MA

    Jag går in i vecka 11 på fredag och mår illa ganska ofta (oftast och mest på kvällen) och en hel del andra symtom så hoppas det ska gå vägen men har fortfarande inte kontaktat BM men måste väl görandet om jag ska hinna få tider till VUL; KUB och ev FVP :/

    Håller tummarna för dig <3 /ttmt?
  6. 3
    Know that feeling Jag har haft sammanlagt 4 MF och 1 MA

    Jag går in i vecka 11 på fredag och mår illa ganska ofta (oftast och mest på kvällen) och en hel del andra symtom så hoppas det ska gå vägen men har fortfarande inte kontaktat BM men måste väl görandet om jag ska hinna få tider till VUL; KUB och ev FVP :/

    Håller tummarna för dig <3 /ttmt?
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar