Trött?
Decemberbarn 2017
  1. Medlem sedan
    Apr 2017
    #1

    Trött?

    Någon fler som känner av trötthet? Jag är så trött, trött, ffa när jag kommer hem från jobbet.. Hur gör ni för att hålla i gång? Tränar ni som vanligt eller hur gör ni? Försöker ut och gå lite och har sprungit litegrann samt försökt styrketräna lite men lite osäker på hur tungt man kan lyfta och vad som är ok.. Blir nog inte mer än 2 ggr/vecka dock, känner mig väldigt lat!
    7+4 i dag! :-)
  2. 1
    Trött? Någon fler som känner av trötthet? Jag är så trött, trött, ffa när jag kommer hem från jobbet.. Hur gör ni för att hålla i gång? Tränar ni som vanligt eller hur gör ni? Försöker ut och gå lite och har sprungit litegrann samt försökt styrketräna lite men lite osäker på hur tungt man kan lyfta och vad som är ok.. Blir nog inte mer än 2 ggr/vecka dock, känner mig väldigt lat!
    7+4 i dag! :-)
  3. Medlem sedan
    Apr 2017
    #2
    Du är inte ensam om att vara trött! Jag sitter och somnar på eftermiddagarna. Men det har faktiskt blivit lite bättre än för två veckor sedan. Då sov jag så dåligt på nätterna. Jag går 5 km varje dag (nästan), yoga 1dag i veckan och vattengympa 1 dag veckan. Det är helt okej att springa och lyfta som du gjort tidigare. Fast jag vet inte om jag blir mycket piggare av träningen just nu. Men det är skönt att röra på sig.
  4. 2
    Du är inte ensam om att vara trött! Jag sitter och somnar på eftermiddagarna. Men det har faktiskt blivit lite bättre än för två veckor sedan. Då sov jag så dåligt på nätterna. Jag går 5 km varje dag (nästan), yoga 1dag i veckan och vattengympa 1 dag veckan. Det är helt okej att springa och lyfta som du gjort tidigare. Fast jag vet inte om jag blir mycket piggare av träningen just nu. Men det är skönt att röra på sig.
  5. Medlem sedan
    Jun 2017
    #3
    Hej! Jag var väldigt trött de första veckorna, v6-8 ungefär. Även väldigt illamående Men sen vände det och nu mår jag toppen! Under de veckorna kunde jag knappt träna alls (tränar väldigt mycket i vanliga fall, crossfit). Nu kör jag som vanligt i princip. Är i v15. Vad jag har hört och fått berättat för mig så kan du träna på som vanligt så länge allt känns bra. Man kan aldrig skada fostret/bebisen men träning! Det är väll magmusklerna och att belasta bäckenet som man ska vara försiktig med längre fram, men som sagt inget som är skalligt för barnet! Det kommer vända ska du se Promenader är jätte bra bara det!
  6. 3
    Hej! Jag var väldigt trött de första veckorna, v6-8 ungefär. Även väldigt illamående Men sen vände det och nu mår jag toppen! Under de veckorna kunde jag knappt träna alls (tränar väldigt mycket i vanliga fall, crossfit). Nu kör jag som vanligt i princip. Är i v15. Vad jag har hört och fått berättat för mig så kan du träna på som vanligt så länge allt känns bra. Man kan aldrig skada fostret/bebisen men träning! Det är väll magmusklerna och att belasta bäckenet som man ska vara försiktig med längre fram, men som sagt inget som är skalligt för barnet! Det kommer vända ska du se Promenader är jätte bra bara det!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar