BF Oktober i Mölndal / Göteborg?
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    May 2017
    #1

    BF Oktober i Mölndal / Göteborg?

    Hej alla!
    Jag är helt både här i forumet och ny blivande mamma
    Jag undrar om det finns någon mamma som ska föda i oktober 2017 eller i närheten som känner att de vill träffas, gå ut med barnvagnen sen när barnen är födda eller så
    Jag är född 91 och tycker om personer i alla åldrar
  2. 1
    BF Oktober i Mölndal / Göteborg? Hej alla!
    Jag är helt både här i forumet och ny blivande mamma
    Jag undrar om det finns någon mamma som ska föda i oktober 2017 eller i närheten som känner att de vill träffas, gå ut med barnvagnen sen när barnen är födda eller så
    Jag är född 91 och tycker om personer i alla åldrar
  3. Medlem sedan
    Jul 2017
    #2
    Hejsan!

    Är också nybliven mamma och ska också föda i oktober. Hade varit roligt att dela erfarenheter och kanske ses någon gång med våra bebisar.

    Hur funkar din graviditet för dig? Själv har jag en något komplicerad graviditet och är sjukskriven. Känns ibland som man klättrar på väggarna haha!

    Hör gärna av dig
  4. 2
    Hejsan!

    Är också nybliven mamma och ska också föda i oktober. Hade varit roligt att dela erfarenheter och kanske ses någon gång med våra bebisar.

    Hur funkar din graviditet för dig? Själv har jag en något komplicerad graviditet och är sjukskriven. Känns ibland som man klättrar på väggarna haha!

    Hör gärna av dig
  5. Medlem sedan
    May 2017
    #3
    Åh hej!
    Det hade varit roligt
    Tråkigt att graviditeten är komplicerad och att du måste vara sjukskriven! Vad jobbar du med?

    Själv börjar jag få jobbigt med foglossning.
  6. 3
    Åh hej!
    Det hade varit roligt
    Tråkigt att graviditeten är komplicerad och att du måste vara sjukskriven! Vad jobbar du med?

    Själv börjar jag få jobbigt med foglossning.
  7. Medlem sedan
    Jul 2017
    #4
    Ja de är tråkigt , inte vad man hade föreställt sig direkt haha!

    Jag jobbar som truckförare/materialhanterare på Volvo i Torslanda. Vad jobbar du med?

    Va tråkigt med foglossning, har inte känt av det men förstått att det kan göra väldigt ont!

    Vart i mölndal bor du? Jag bor i lindome.
  8. 4
    Ja de är tråkigt , inte vad man hade föreställt sig direkt haha!

    Jag jobbar som truckförare/materialhanterare på Volvo i Torslanda. Vad jobbar du med?

    Va tråkigt med foglossning, har inte känt av det men förstått att det kan göra väldigt ont!

    Vart i mölndal bor du? Jag bor i lindome.
  9. Medlem sedan
    Jul 2017
    #5
    Ja de är tråkigt , inte vad man hade föreställt sig direkt haha!

    Jag jobbar som truckförare/materialhanterare på Volvo i Torslanda. Vad jobbar du med?

    Va tråkigt med foglossning, har inte känt av det men förstått att det kan göra väldigt ont!

    Vart i mölndal bor du? Jag bor i lindome.
  10. 5
    Ja de är tråkigt , inte vad man hade föreställt sig direkt haha!

    Jag jobbar som truckförare/materialhanterare på Volvo i Torslanda. Vad jobbar du med?

    Va tråkigt med foglossning, har inte känt av det men förstått att det kan göra väldigt ont!

    Vart i mölndal bor du? Jag bor i lindome.
  11. Medlem sedan
    May 2017
    #6
    Okej, spännande, trivs du bra? ��
    Jag jobbar som audionom, har semester för närvarande det är skönt!
    Bor i Bifrost

    Hur gammal är du?
  12. 6
    Okej, spännande, trivs du bra? ��
    Jag jobbar som audionom, har semester för närvarande det är skönt!
    Bor i Bifrost

    Hur gammal är du?
  13. Medlem sedan
    Jul 2017
    #7
    Ja jag trivs bra! Inte jobbar där så länge, jobbade inom vården innan men tröttnade på det. Så det var skönt att byta

    Audionom, vad innebär det?

    Jag är 25, hur gammal är du?
  14. 7
    Ja jag trivs bra! Inte jobbar där så länge, jobbade inom vården innan men tröttnade på det. Så det var skönt att byta

    Audionom, vad innebär det?

    Jag är 25, hur gammal är du?
  15. Medlem sedan
    Jul 2017
    #8
    Ja jag trivs bra! Inte jobbar där så länge, jobbade inom vården innan men tröttnade på det. Så det var skönt att byta

    Audionom, vad innebär det?

    Jag är 25, hur gammal är du?
  16. 8
    Ja jag trivs bra! Inte jobbar där så länge, jobbade inom vården innan men tröttnade på det. Så det var skönt att byta

    Audionom, vad innebär det?

    Jag är 25, hur gammal är du?
  17. Medlem sedan
    May 2017
    #9
    Skönt att du trivs nu, det är tufft inom vården :/

    Som audionom undersöker man människors hörsel, och har de hörselnedsättning så rehabiliterar vi med exempelvis hörapparat som man då får ställa in

    Jag är 26 år

    Har du och din partner tagit reda på könet på eran lilla bäbis?
    Jag och min man tänkte vänta, men det är ju så spännande, jag är så nyfiken av mig :O
  18. 9
    Skönt att du trivs nu, det är tufft inom vården :/

    Som audionom undersöker man människors hörsel, och har de hörselnedsättning så rehabiliterar vi med exempelvis hörapparat som man då får ställa in

    Jag är 26 år

    Har du och din partner tagit reda på könet på eran lilla bäbis?
    Jag och min man tänkte vänta, men det är ju så spännande, jag är så nyfiken av mig :O
  19. Medlem sedan
    Jul 2017
    #10
    Oj va spännande!

    Är du uppvuxen i mölndal eller har du/ni flyttat dit senare?

    Nej jag och min kille bestämde oss ganska tidigt att vänta, Jag ville först titta eftersom jag själv är så enormt nyfiken. Men så kände jag senare att det är roligare att vänta. Och det är väldigt roligt att spekulera om vad det är för kön.

    Har du någon känsla på vad de är för kön?
    Själv kände jag väldigt tidigt att jag hade en pojk i magen, Men börjar alltmer få en känsla av att det är en flicka. Min kille är helt inne på att det är en flicka
  20. 10
    Oj va spännande!

    Är du uppvuxen i mölndal eller har du/ni flyttat dit senare?

    Nej jag och min kille bestämde oss ganska tidigt att vänta, Jag ville först titta eftersom jag själv är så enormt nyfiken. Men så kände jag senare att det är roligare att vänta. Och det är väldigt roligt att spekulera om vad det är för kön.

    Har du någon känsla på vad de är för kön?
    Själv kände jag väldigt tidigt att jag hade en pojk i magen, Men börjar alltmer få en känsla av att det är en flicka. Min kille är helt inne på att det är en flicka
  21. Medlem sedan
    Jul 2017
    #11
    Oj va spännande!

    Är du uppvuxen i mölndal eller har du/ni flyttat dit senare?

    Nej jag och min kille bestämde oss ganska tidigt att vänta, Jag ville först titta eftersom jag själv är så enormt nyfiken. Men så kände jag senare att det är roligare att vänta. Och det är väldigt roligt att spekulera om vad det är för kön.

    Har du någon känsla på vad de är för kön?
    Själv kände jag väldigt tidigt att jag hade en pojk i magen, Men börjar alltmer få en känsla av att det är en flicka. Min kille är helt inne på att det är en flicka
  22. 11
    Oj va spännande!

    Är du uppvuxen i mölndal eller har du/ni flyttat dit senare?

    Nej jag och min kille bestämde oss ganska tidigt att vänta, Jag ville först titta eftersom jag själv är så enormt nyfiken. Men så kände jag senare att det är roligare att vänta. Och det är väldigt roligt att spekulera om vad det är för kön.

    Har du någon känsla på vad de är för kön?
    Själv kände jag väldigt tidigt att jag hade en pojk i magen, Men börjar alltmer få en känsla av att det är en flicka. Min kille är helt inne på att det är en flicka
  23. Medlem sedan
    May 2017
    #12
    Jag är uppvuxen i Eskilstuna, sen pluggade jag i Örebro där jag träffa min man, och så flyttade vi till Mölndal tillsammans för ca 4 år sedan. Vi känner oss nya i stan ändå �� haha!

    Är ni nya i Lindome?

    Låter precis som oss, jag ville först veta men min man fick mig att ändra mig så nu väntar vi istället och spekulerar lite tillsammans
    Det är så sjukt svårt att veta vad det bliiir haha! ��
  24. 12
    Jag är uppvuxen i Eskilstuna, sen pluggade jag i Örebro där jag träffa min man, och så flyttade vi till Mölndal tillsammans för ca 4 år sedan. Vi känner oss nya i stan ändå �� haha!

    Är ni nya i Lindome?

    Låter precis som oss, jag ville först veta men min man fick mig att ändra mig så nu väntar vi istället och spekulerar lite tillsammans
    Det är så sjukt svårt att veta vad det bliiir haha! ��
  25. Medlem sedan
    May 2017
    #13
    Jag är uppvuxen i Eskilstuna, sen pluggade jag i Örebro där jag träffa min man, och så flyttade vi till Mölndal tillsammans för ca 4 år sedan. Vi känner oss nya i stan ändå 😃 haha!

    Är ni nya i Lindome?

    Låter precis som oss, jag ville först veta men min man fick mig att ändra mig så nu väntar vi istället och spekulerar lite tillsammans
    Det är så sjukt svårt att veta vad det bliiir haha! 😃
  26. 13
    Jag är uppvuxen i Eskilstuna, sen pluggade jag i Örebro där jag träffa min man, och så flyttade vi till Mölndal tillsammans för ca 4 år sedan. Vi känner oss nya i stan ändå 😃 haha!

    Är ni nya i Lindome?

    Låter precis som oss, jag ville först veta men min man fick mig att ändra mig så nu väntar vi istället och spekulerar lite tillsammans
    Det är så sjukt svårt att veta vad det bliiir haha! 😃
  27. Medlem sedan
    Jul 2017
    #14
    Va kul! Va kom de sig att ni valde just mölndal?
    Haha det förstår jag!!

    Jag är uppvuxen i Lindome men min kille kommer ifrån Katrineholm men har bott här i Lindome i ca 10 år. Han är 35 år
    Hur gammal är din man?

    Haha ja så exakt va de för oss också! Helt galet nyfiken är man!!
    Känner du av mycket rörelse i magen? Det gör jag,och det gör ju att man blir ännu mer nyfiknare på vad de är för krabat i magen som sparkar så! Haha.

    Har ni kommit på namn än till Bebis?
    Och förresten, vad heter du? Anna heter jag
  28. 14
    Va kul! Va kom de sig att ni valde just mölndal?
    Haha det förstår jag!!

    Jag är uppvuxen i Lindome men min kille kommer ifrån Katrineholm men har bott här i Lindome i ca 10 år. Han är 35 år
    Hur gammal är din man?

    Haha ja så exakt va de för oss också! Helt galet nyfiken är man!!
    Känner du av mycket rörelse i magen? Det gör jag,och det gör ju att man blir ännu mer nyfiknare på vad de är för krabat i magen som sparkar så! Haha.

    Har ni kommit på namn än till Bebis?
    Och förresten, vad heter du? Anna heter jag
  29. Medlem sedan
    Jul 2017
    #15
    Va kul! Va kom de sig att ni valde just mölndal?
    Haha det förstår jag!!

    Jag är uppvuxen i Lindome men min kille kommer ifrån Katrineholm men har bott här i Lindome i ca 10 år. Han är 35 år
    Hur gammal är din man?

    Haha ja så exakt va de för oss också! Helt galet nyfiken är man!!
    Känner du av mycket rörelse i magen? Det gör jag,och det gör ju att man blir ännu mer nyfiknare på vad de är för krabat i magen som sparkar så! Haha.

    Har ni kommit på namn än till Bebis?
    Och förresten, vad heter du? Anna heter jag
  30. 15
    Va kul! Va kom de sig att ni valde just mölndal?
    Haha det förstår jag!!

    Jag är uppvuxen i Lindome men min kille kommer ifrån Katrineholm men har bott här i Lindome i ca 10 år. Han är 35 år
    Hur gammal är din man?

    Haha ja så exakt va de för oss också! Helt galet nyfiken är man!!
    Känner du av mycket rörelse i magen? Det gör jag,och det gör ju att man blir ännu mer nyfiknare på vad de är för krabat i magen som sparkar så! Haha.

    Har ni kommit på namn än till Bebis?
    Och förresten, vad heter du? Anna heter jag
  31. Medlem sedan
    May 2017
    #16
    Jag var färdig med pluggandet och fick då jobb på olika ställen och vi valde att välja en ny plats för att pröva på, och så har vi stannat där sen dess ��
    Min man är 29 år
    10 år i Lindome och du är uppvuxen där, antar att ni trivs bra där?

    Ja det är en hel del rörelser i magen det är väldigt fascinerande och häftigt ��

    Vi har lite namn som vi funderar på men det är ju så otroligt svårt tycker vi, men svårast är killnamn, har ni förslag för eran bäbis??

    Jag heter Dijana
  32. 16
    Jag var färdig med pluggandet och fick då jobb på olika ställen och vi valde att välja en ny plats för att pröva på, och så har vi stannat där sen dess ��
    Min man är 29 år
    10 år i Lindome och du är uppvuxen där, antar att ni trivs bra där?

    Ja det är en hel del rörelser i magen det är väldigt fascinerande och häftigt ��

    Vi har lite namn som vi funderar på men det är ju så otroligt svårt tycker vi, men svårast är killnamn, har ni förslag för eran bäbis??

    Jag heter Dijana
  33. Medlem sedan
    May 2017
    #17
    Jag var färdig med pluggandet och fick då jobb på olika ställen och vi valde att välja en ny plats för att pröva på, och så har vi stannat där sen dess 😃
    Min man är 29 år
    10 år i Lindome och du är uppvuxen där, antar att ni trivs bra där?

    Ja det är en hel del rörelser i magen det är väldigt fascinerande och häftigt 😍

    Vi har lite namn som vi funderar på men det är ju så otroligt svårt tycker vi, men svårast är killnamn, har ni förslag för eran bäbis??

    Jag heter Dijana
  34. 17
    Jag var färdig med pluggandet och fick då jobb på olika ställen och vi valde att välja en ny plats för att pröva på, och så har vi stannat där sen dess 😃
    Min man är 29 år
    10 år i Lindome och du är uppvuxen där, antar att ni trivs bra där?

    Ja det är en hel del rörelser i magen det är väldigt fascinerande och häftigt 😍

    Vi har lite namn som vi funderar på men det är ju så otroligt svårt tycker vi, men svårast är killnamn, har ni förslag för eran bäbis??

    Jag heter Dijana
  35. Medlem sedan
    Jul 2017
    #18
    Va modigt av er! Vi har pratat en hel del om att flytta längre bort, vi trivs jätte bra i Lindome men tycker det är för dyrt att köpa något här. Just nu bor vi i en etta tillsammans, försökt åt alla håll att byta till större men det är omöjligt.

    Ja vi har mer förslag på killnamn än flicknamn faktiskt haha
  36. 18
    Va modigt av er! Vi har pratat en hel del om att flytta längre bort, vi trivs jätte bra i Lindome men tycker det är för dyrt att köpa något här. Just nu bor vi i en etta tillsammans, försökt åt alla håll att byta till större men det är omöjligt.

    Ja vi har mer förslag på killnamn än flicknamn faktiskt haha
  37. Medlem sedan
    Jul 2017
    #19
    Förresten, vilket datum i oktober är bebis beräknad?
  38. 19
    Förresten, vilket datum i oktober är bebis beräknad?
  39. Medlem sedan
    May 2017
    #20
    Det är så dyrt överallt just nu, jättetråkigt.. Vi försöker hitta något större vi med men det känns så ovärt när det kostar så mycket :/
    Man får nog ha is i magen och hålla utkik tänker jag

    Haha vad har ni för förslag på kille?
    På tjej har vi Esmeralda för närvarande 😃

    Vår bäbis är planerad 31 oktober, när är eran planerad? 😃
  40. 20
    Det är så dyrt överallt just nu, jättetråkigt.. Vi försöker hitta något större vi med men det känns så ovärt när det kostar så mycket :/
    Man får nog ha is i magen och hålla utkik tänker jag

    Haha vad har ni för förslag på kille?
    På tjej har vi Esmeralda för närvarande 😃

    Vår bäbis är planerad 31 oktober, när är eran planerad? 😃
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar