Hejsan hur mår ni?
Novemberbarn 2017
  1. Medlem sedan
    Mar 2017
    #1

    Hejsan hur mår ni?

    Hej allihopa! Hur går det för alla härinne? Jag har hinnit in i vecka 15 nu, vart på KUB där vi dick se en fullt normal liten sprattel unge som såg ut att ha det bra i magen! Längtar så till RUL! Illamåendet börjar gå över men är konstant hungrig och trött pga dåliga järnvärden? Någon annan som känner likadant?
  2. 1
    Hejsan hur mår ni? Hej allihopa! Hur går det för alla härinne? Jag har hinnit in i vecka 15 nu, vart på KUB där vi dick se en fullt normal liten sprattel unge som såg ut att ha det bra i magen! Längtar så till RUL! Illamåendet börjar gå över men är konstant hungrig och trött pga dåliga järnvärden? Någon annan som känner likadant?
  3. Medlem sedan
    Jul 2017
    #2
    Citat Ursprungligen postat av Jenniesvenssoon Visa inlägg
    Hej allihopa! Hur går det för alla härinne? Jag har hinnit in i vecka 15 nu, vart på KUB där vi dick se en fullt normal liten sprattel unge som såg ut att ha det bra i magen! Längtar så till RUL! Illamåendet börjar gå över men är konstant hungrig och trött pga dåliga järnvärden? Någon annan som känner likadant?
    😊 samma här
  4. 2
    Citat Ursprungligen postat av Jenniesvenssoon Visa inlägg
    Hej allihopa! Hur går det för alla härinne? Jag har hinnit in i vecka 15 nu, vart på KUB där vi dick se en fullt normal liten sprattel unge som såg ut att ha det bra i magen! Längtar så till RUL! Illamåendet börjar gå över men är konstant hungrig och trött pga dåliga järnvärden? Någon annan som känner likadant?
    😊 samma här
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar