Hej!
Jag förstår att det här måhända kan låta lite flummigt, men jag hoppas att några tycker att det låter som en rolig och intressant idé. Jag är konstnär, studerar på en konstskola i Stockholm och arbetar just nu med ett projekt som handlar om sexuella fantasier. Jag "samlar på mig" fantasier för att sedan göra målningar utifrån dom. Så: om du vill delta, berätta här eller skriv ett meddelande! Det räcker med en kort mening. Könsidentitet och ålder är önskvärt, men självklart inget måste! Skamliga förslag eller oseriösa svar undanbedes vänligen!

Varför har jag snöat in på just detta? För att det är så intressant. Många känner skam över sina fantasier - kanske hänger dom inte ihop med bilden man har av sig själv eller hur man vill att andra ska uppfatta en. Kanske känns det bara naket att prata om att man har en fantasi, även om den i sig inte är något folk skulle höja på ögonbrynen åt. Många tycker att det är lättare att prata om saker man har upplevt tillsammans med andra än vad man själv fantiserar om. Det är intimt och man gör sig sårbar.